کد خبر: ۷۱۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 15 February 2019
 ادعای کلید خوردن طرح استیضاح شهردار دهدشت در حالی مطرح شده است که اعضای شورا این مطلب را از اساس کذب می‌دانند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس ، مطلبی تحت عنوان «استیضاح شهردار دهدشت» در شبکه‌های اجتماعی و یک سایت محلی منتشر شد که واکنش اعضای شورای شهر و شهردار را به دنبال داشت.
 
یک سایت محلی امروز در مطلبی دریافتی از یک شهروند عادی خبری مبنی بر «استیضاح شهردار دهدشت» منتشر کرد که ساعتی بعد از انتشار، مدیر سایت ضمن عذرخواهی از شهردار و اعضای شورای شهر این خبر را از خروجی سایت حذف کرد.

در این خبر ادعا شده بود پنج عضو شورای شهر در نشستی عزم خود را در انتخاب شهردار جدید جزم کرده و تا قبل پایان سال شهردار جدید بر کرسی خواهد نشست!

در شرایطی که این شهروند بدون ذکر منبع موثق از شورای شهر و یا نام بردن از اعضای موافق استیضاح مغرضانه بودن مطلب خود را بر همگان روشن می‌سازد برخی سایت‌ها نیز بدون بررسی صحت و سقم ادعا نسبت به انتشار آن اقدام می‌کنند تا سایت‌های محلی را دروازه‌ای برای تخریب معرفی کنند.

ادعای عزم جدی پنج عضو شورا در تغییر شهردار در حالی است که سخنگوی شورای شهر می‌گوید نه تنها چنین بحثی تاکنون در صحن شورا مطرح نشده بلکه در صحبت با آقایان «تقوی،سخن‌سنج،آرامپور و جمشیدی» این مطلب از اساس کذب دانسته و تکذیب شده است.

بالوایه در گفت‌وگو با فارس گفت: مطالب تخریبی معمولا از عدم تحقق خواسته شخصی نویسنده نشأت می‌گیرد و مغرضانه است.

وی با بیان اینکه منکر کاستی‌ها و مشکلات شهر نیستم،افزود: نقد مشکلات باید منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

سخنگوی شورای شهر دهدشت گفت: قلم‌فرسایی مغرضانه نه تنها کمکی به توسعه شهر نمی‌کند باعث تشویش اذهان عمومی و به حاشیه راندن مطالبات شهروندان می‌شود.

جمشیدی رئیس شورای شهر هم در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن تکذیب استیضاح شهردار از مردم خواسته به حواشی توجه نکنند و اخبار را از رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

جمشیدی انتشار چنین مطالبی را باعث متشنج شدن فضای جامعه عنوان کرد.
 
ادعای استیضاح شهردار دهدشت تکذیب شد/پشت پرده هجمه تخریبی و مغرضانه چیست؟

اسفندیار برخه هم در گفت‌وگو با فارس پشت‌پرده تخریب‌های هدایت شده را باج‌خواهی دانست و گفت: نگارنده خبر فردی است که خواسته شخصی دارد و چون بنده زیر بار کار غیر قانونی نرفته و نخواهم رفت با انتشار چنین مطالبی فکر می‌کند به تحقق خواسته‌اش کمک می‌کند.

شهردار دهدشت افزود: برادر این فرد سال‌های گذشته (توسط شهردار وقت)در شهرداری به صورت قراردادی جذب شده بود و به عنوان مشاور شهردار هم فعالیت داشت.

برخه با بیان اینکه در این دوره بازرسی نسبت به خلاف قانون بودن این بکارگیری رأی داده و خواستار اخراج او شده بود،تصریح کرد: با وجود رایزنی‌های متعدد از تهران و یاسوج و فشارهای وارده برای بکارگیری در فضای سبز یا اداری اما زیر بار بکارگیری غیر قانونی نرفتم.

شهردار دهدشت،افزود: در صورت بکارگیری نیروی خارج از آگهی رسمی و برگزاری آزمون باید پاسخگوی بازرسی باشم.

برخه گفت: عملکرد شهرداری در دوره جدید کاملا شفاف و روشن است،زیر بار استخدام غیر قانونی نرفته و نخواهم رفت و به کسی باج نمی‌دهم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار