استاندار اصفهان عنوان کرد:
دکتر عباس رضایی اظهارداشت: باید در قالب شورای مشورتی، کمیته های کارشناسی در بخش های مختلف استان تشکیل گردد و با اولویت بندی و ارائه ی راهکارها، در راستای حل مشکلات تسریع صورت گیرد.
کد خبر: ۷۱۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 16 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه شورای مشورتی استان که با حضور تعدادی از استانداران سابق استان، مدیران ومشاوران استاندار برگزار گردید، ضمن تسلیت شهادت جمعی از غیورمردان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، بر ارائه ی راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و اظهارداشت: نباید تعبیر نادرست از بورکراسی اداری در استان اصفهان منجر به کاهش ورود سرمایه گذاران در اصفهان شود و باید تلاش شود تا بورکراسی اداری به حداقل ممکن برسد.
استاندار اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته بمنظور تسریع در روند سرمایه گذاری و صدور مجوزها، اظهارداشت: تا جایی که قانون اجازه داده است اختیارات به شهرستانها تفویض شده است و همین امر به تسریع در رشد سرمایه گذاری کمک خواهد کرد.
رضایی با تاکید براینکه توسعه استان باید در راستای سند آمایش سرزمین صورت گیرد، یادآور شد: باید در کمیته های مربوطه نحوه ی ارائه کامل تسهیلات به متقاضیان مشخص شود و راهکارهای مناسبی در این خصوص پیش بینی شود.
دکتر عباس رضایی با بیان اینکه باید در قالب شورای مشورتی، کمیته های کارشناسی در بخش های مختلف استان تشکیل گردد، اظهارداشت: باید برنامه ها و چالش های موجود در هر کمیته مورد بررسی قرار گیرد و با اولویت بندی و ارائه ی راهکارها، در راستای حل مشکلات استان اقدام شود.
وی با بیان اینکه باید تدبیر لازم برای مشکلات و چالش های روزانه اندیشیده شود و همه ی مسائل در کنار هم دیده شود، افزود: اگر در ادوار گذشته هم برای رفع مشکلات برنامه هایی تدوین شده است باید این برنامه ها براساس امکانات موجود بروز رسانی گردد.
شایان ذکر است جلسه شورای مشورتی استان به پیشنهاد دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان و با حضور استانداران سابق استان، مدیران، تعدادی از صاحبنظران و مشاورین استاندار تشکیل می گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار