مردم و مسئولین ساری در نماز جمعه این هفته یکصدا شعار "سپاه مقتدر ما، انتقام انتقام" سر دادند و خواستار انتقام خون پاک به ناحق ریخته فرزندان و مدافعان ناموس و خاک این مرز و بوم در زاهدان شدند.
کد خبر: ۷۱۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 16 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، نماز جمعه ساری با حضور پرشور مردم ساری و حسین زادگان استاندار و رضایی فرماندار مرکز استان برگزار شد.

درخواست مردم ساری در نماز جمعه
 


درخواست مردم از سپاه پاسداران در مورد شهدای مرزبان همه با هم خواستار انتقام از خونهای به ناحق ریخته شدند.


مردم و مسئولین ساری در نماز جمعه این هفته یکصدا شعار "سپاه مقتدر ما، انتقام انتقام" سر دادند و خواستار انتقام خون پاک به ناحق ریخته فرزندان و مدافعان ناموس و خاک این مرز و بوم در زاهدان شدند.

برگزاری نماز جمعه این هفته در ساری با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه، حسین زادگان استاندار مازندران، رضایی فرماندار مرکز استان، رئیس سازمان تبلیغات در شهرستان ساری، حجت الاسلام صادقی و دیگر مسئولین و با بیانات خطیب این هفته حجت الاسلام طبرسی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه ساری برگزار شد.

حجت الاسلام نوراالله طبرسی در ابتدای خطبه، چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر، همه مردم ایران سربلند، بویژه مردم غیور و شهید پرور استان مازندران و ساری تبریک گفت و از حضور مردم ولایتمدار استان و ساری که در راهپیمایی بی نظیر و باشکوه ۲۲ بهمن چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین با ابراز تأسف و نفرت و انزجار از عاملان حادثه تروریستی از بابت به شهادت رسیدن جمعی از مرزبانان سپاهیان مرزبان و مقتدر در زاهدان، به امام زمان(عج)، رهبر معظم و فرزانه انقلاب، به ملت شریف ایران و خانواده های معظم شهدا در حادثه تروریستی تسلیت گفت و این حادثه را محکوم نمود و مردم ساری نیز در نماز جمعه همه با هم یکصدا با فریاد "سپاه مقتدر ما، انتقام انتقام" با این شعار از مسئولین مقتدر سپاه پاسداران درخواست انتقام این خونهای پاک و شریف به ناحق ریخته شده که حافظان خاک پاک و ناموس این سرزمین بودند.

درپایان خطبه و برگزاری نماز جمعه، مستشرق نطقی کوبنده و آتشین بر علیه مزدوران و خائنین تروریستی حادثه خونین مرزبانان در زاهدان سر داد.

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار