استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: با توجه به وجود این مشکلات باید زمینه تقویت بیشتر اعتبارهای حوزه بحران این استان فراهم شود.
کد خبر: ۷۱۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 17 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر کشور افزود: با وجود اینکه این استان حادثه خیز بوده و طی سال های اخیر با سوانح مختلفی نظیر سیل، زلزله، رانش زمین و ... مواجه شده است، ولی متناسب با این حوادث اعتبارهای بحران آن رشدی نداشته است.

وی ضعف زیرساخت های جاده ای را از دیگر مشکلات این استان عنوان و اظهار داشت: با توجه به وجود این مشکلات باید زمینه تقویت بیشتر اعتبارهای حوزه بحران این استان فراهم شود.

استاندار ایلام ساخت آزادراه و بزرگراه، احداث خط راه آهن، ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای در محورهای بدره، ملکشاهی و مسیر مهران به دهلران را از جمله نیازهای این استان در حوزه راه های ارتباطی عنوان کرد.

سلیمانی دشتکی ابراز امیداواری کرد در سفر رییس جمهور به ایلام کلنگ ساخت راه آهن در این استان به زمین زده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام نیز در این دیدار گفت: اکنون 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای در محورهای ارتباطی این استان دایر و فعال است که از این شمار سه پایگاه در کانکس دایر هستند.

حسین عارفی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای ارتباطی و کوهستانی بوده استان ساخت 6 پایگاه امداد و استقرار بالگرد امدادی در این استان ضروری است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور به منظور بازدید از آشیانه بالگرد امدادی، افتتاح انبار و ساختمان اداری هلال احمر ایلام به این استان سفر کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار