در جشن نیکوکاری امسال در کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌انتظار کمک‌های خیران و نیکوکاران در جشن نیکوکاری امسال هستند.
کد خبر: ۷۱۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 18 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری یکی از رویدادهای ملی این نهاد در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان است.
وی بابیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز اقشار نیازمند جامعه با مشکلات بیشتری روبه‌رو هستند، افزود: در این زمینه باید تلاش کنیم که جشن نیکوکاری امسال را با تعامل و همکاری با تمامی نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.  
مبشری شعار جشن نیکوکاری امسال را "عیدی برای همه" اعلام و بیان کرد: این جشن با همکاری صداوسیمای مرکز استان، آموزش‌وپرورش و سازمان دانش‌آموزی و بسیج در روز 15 اسفند در مدارس، 16 اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد و در روز 17 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری فرصتی مناسب برای هم‌بستگی مردم خیر و نیکوکار استان به منظور یاری نیازمندان است، گفت: امید است بااطلاع رسانی و تبلیغات مناسب شاهد حضور پرشور مردم نیکوکار در این جشن و در آستانه سال نو برای کمک به جامعه هدف نیازمند کمیته امداد باشیم.
مبشری بابیان اینکه سرلوحه کار ما تعاونو علی البر و التقوی است، تصریح کرد: ما واسطه کار خیر می‌شویم و امیدواریم که با ایجاد انگیزه بر افکار جامعه مدیریت کنیم و بتوانیم در وضعیت بحرانی این روزها گرهی از مشکلات هم نوعان نیازمند خود بازکنیم.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس استان اشاره و بیان کرد: ضروری است مدیران پرورشی از 10 تا 15 اسفندماه نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در مدارس اقدام کنند.
مبشری با اشاره به اینکه 12 هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌انتظار کمک‌های خیران و نیکوکاران در جشن نیکوکاری هستند، تصریح کرد: 60 هزار پاکت نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارک استان تدارک دیده‌شده است.
 وی به تشکیل شبکه های نیکوکاری در مدارس اشاره کرد و گفت: 60 مدرسه دارای جمعیت 300 نفر به بالا در استان داریم که می‌توان با حضور در این مدارس و با کمک رابطین فعال شبکه‌های نیکوکاری را در این مدارس راه‌اندازی کرد.
مبشری در پایان از همه خیران، نیکوکاران، دستگاه‌ها و ادارات استان دعوت کرد تا با تعامل و همکاری با کمیته امداد این نهاد را در زمینه کمک به نیازمندان و ریشه کردن کرد فقر و نیازمندی از جامعه یاری کنند.
 
12هزار دانش‌آموز و دانشجوی مددجو چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران هستند

علی حسن مظاهری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه هدف از برگزاری از جشن نیکوکاری را برقراری عدالت اجتماعی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت غنای فرهنگی اعلام کرد و گفت: سال گذشته بر اساس اقدامات انجام‌شده با همکاری ادارات کمیته امداد در جشن نیکوکاری یک میلیارد و 800 میلیون تومان جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
وی به برگزاری جشن نیکوکاری در 15 اسفند در تمامی مدارس استان اشاره و بیان کرد: 155 نفر از کارکنان کمیته امداد برای حضور در مدارس درخصوص ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و صحبت با دانش آموزان اعلام آمادگی کرده‌اند.
مظاهری هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوع اعلام و بیان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی و حضور امدادگران در مدارس بهره‌برداری لازم در مدارس صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار