مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران با اعلام این خبر گفت: جشنواره به صورت رقابتی و با موضوع ایثار و شهادت و در بخش‌های کارگردانی، طرح و ایده و بازیگری زن و بازیگری مرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 19 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی تاجدینی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی زوایای پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس به نسل جدید، ایجاد انگیزه در هنرمندان برای خلق آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت، تقویت روحیه ایثار و مقاومت همانند سنوات گذشته جشنواره  تئاتر شرهانی به میزبانی دهلران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر شرهانی امسال بصورت ملی برگزار می‌شود افزود: جشنواره به صورت رقابتی و با موضوع ایثار و شهادت و در بخش‌های کارگردانی، طرح و ایده و بازیگری زن و بازیگری مرد برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر شرهانی برای سومین سال متوالی و به میزبانی دهلران برگزار خواهد شد  تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت اعلام شده برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره شرهانی تعداد 77 اثر دریافت شده است.

وی گفت: در پایان مرحله داوری و بررسی آثار دریافتی تعداد 12 گروه هنری از سراسر کشور انتخاب و به مرحله  پایانی و اجرای نمایش راه یافتند.

تاجدینی اذعان داشت: بر اساس موافقت اداره کل هنرهای نمایشی یک اثر برگزیده جشنواره به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر و همچنین یک اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد و همچنین باتوجه با رایزنی‌های این دبیرخانه چند اثر به جشنواره‌های مختلف(سوره‌ماه، شهروند لاهیجان، ایثار...) معرفی خواهند شد.

سومین جشنواره ملی شرهانی اسفند ماه امسال و به میزبانی دهلران برگزار می‌شود./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار