رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در استان ایلام گفت: تمامی مدارس آموزش از راه دور تا پایان دولت دوازدهم الکترونیکی می‌شود، و احزاب این طرح سبب می‌شود شهریه اضافی از اولیا اخذ نشود.
کد خبر: ۷۱۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 23 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛رئیس مدارس، مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش ابراز داشت: مدارس غیردولتی در سراسر کشور تاکنون ۳۳ میلیارد تومان در بحث تجهیز و بکارگیری نیروی انسانی به آموزش و پرورش سود رسانده است.

مجتبی زینی وند بیان داشت: در خصوص تسهیلات بنا بر ماده ۹ قانون، مدیران مدارس غیرانتفاعی باید کلیه هزینه‌های تاسیس این مراکز آموزشی را داشته باشد تا بتوانند مجوز راه اندازی این مراکز آموزشی  را کسب کنند.

این مقام مسوول ادامه داد: سال جاری ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدیران موسسات غیر دولتی که یک دفعه دچار مشکل شدند، تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی پاسخگوی نیازهای آموزش و پرورش نیست تصریح کرد: آموزش صحیح دانش آموزان بزرگترین سرمایه ملی است و اگر کشوری بتواند شیوه‌های آموزشی، مهارت‌ها و خلاقیت‌های نسل جوان را بارور کند در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

زینی وند اذعان کرد: تمامی مدارس آموزش از راه دور تا پایان دولت دوازدهم الکترونیکی می‌شود، و  احزاب این طرح سبب می‌شود شهریه اضافی از اولیا اخذ نشود.

وی گفت: با تفویض اختیار به استان‌ها و مناطق کشور، امسال شهریه مدارس غیر دولتی توسط کارگروه شهریه مناطق صورت می گیرد. در حال حاضر 1 میلیون و 450 هزار دانش آموز مقاطع مختلف در بیش از 14 هزار مدرسه غیر دولتی تحصیل می‌کنند./ع
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار