مدیرکل زندان های خراسان جنوبی:
مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی خراسان جنوبی گفت: تاکنون یک هزار و ۴۹۰ زندانی استان در استان مورد عفو و بخشش رهبری قرار گرفته‌اند و ۶۸۰ نفر نیز آزاد شدند.
کد خبر: ۷۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 27 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان جنوبی، علی هاشمی ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهار داشت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اگر فردی بیسواد یا کم سواد وارد زندان‌های استان شود دوره‌های آموزشی تا ورود به دانشگاه در راستای سواد آموزی برای افراد ارائه می‌شود.

وی افزود: تاکنون در مجموع یک هزار و 490 نفر از زندانیان استان مشمول عفو رهبری شده‌اند  که از این تعداد 810 نفر از تخفیف مجازات برخوردار شدند و 680 نفر از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی خراسان جنوبی گفت: پایان سال به زندانیان سارق و افرادی که جرایم مشابه خطرناک دارند به هیچ عنوان مرخصی داده نمی‌شود اما اگر فرد مشمول عفو شد حتی یک دقیقه وی را در زندان نگه نمی‌داریم.

هاشمی با بیان اینکه عفو رهبری سبب شد زندان‌های سطح کشور نفس تازه‌ای بکشد و از آنجا که یکی از رسالت ما تربیتی است باید در جهت اصلاح و تربیت زندانیان گام برداریم افزود: در این راستا اسامی افراد آزاد شده در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد تا در پیشگیری از وقوع جرم توجه ویژه‌ای لحاظ شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار