رحمتی
رحمتی : کیفیت عرضه کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری با اجرای طرح نظارت و بازرسی نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، کنترل می شود.
کد خبر: ۷۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸ 01 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد ،  مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در آستانه ایام نوروز و افزایش خرید و مصرف کالاها توسط مردم عزیز استان ، گشت های ویژه این اداره کل در قالب کارشناسان تخصصی ، از 15 اسفند 97 تا 15 فروردین 98 در سطح بازار و نمایشگاه های نوروزی بر پا شده در سطح شهر های استان ، حضور یافته و با جدیت به نظارت و بازرسی کالاها و محصولات عرضه شده خواهند پرداخت. 
بهمن رحمتی عنوان کرد:  کارشناسان اداره کل استاندارد استان به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و کنترل و نظارت بر سطح بازار و نمایشگاههای نوروزی در سطح استان، کالاهای پرمصرف شامل: مواد غذایی، بهداشتی، شوینده ها، قطعات خودرو و همچنین کنترل ترازو ها و وزنه ها در میادین میوه و تره بار را مورد بازرسی دقیق قرار می دهند.
وی افزود : توزیع و فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون نشان استاندارد ممنوع بوده و توزیع کنندگان و فروشندگان این نوع کالاها باید در خصوص محصولات داخلی ، داشتن نشان استاندارد را مورد توجه قرار دهند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از هم استانی های عزیز خواهشمندیم هنگام خرید کالا به تاریخ تولید و انقضاء مواد غذایی و همچنین نشان استاندارد این محصولات توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق  سامانه رسیدگی به شکایات این اداره کل به شماره 1517 اطلاع دهند.
 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
اینا دروغ میگن اداره تستاندارد با همه تونها شریکه اونا مامورا را خریدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار