فرماندار ایلام:
فرماندار ایلام گفت: یکی از نیازهای جامعه امروز آشنایی نسل جدید با رشادت های شهدا است از این رو مسوولان استانی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این موضوع مهم را در راس برنامه های خود قرار دهند.
کد خبر: ۷۲۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 04 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی، فرماندار ایلام در جلسه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: نظام فرهنگ ایثار و شهادت را برای مردم به ارمغان آورده و این فرهنگ نگهبان همه اندیشه ها و دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: نهادینه کردن و ترویج این فرهنگ ارزشمند با اجرای برنامه های رفع تکلیفی تاثیری بر جامعه نخواهد گذاشت.

فرماندار ایلام بیان داشت: نهادهایی همچون آموزش و پرورش و دانشگاهها می توانند در ترویج این فرهنگ تاثیر بسزایی داشته باشند .

وی تصریح کرد: این نهادهای آموزشی می توانند طوری عمل کنند که جریانی ماندگار از فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ایجاد کنند.

بسطامی اظهار داشت: یکی از نیازهای جامعه امروز آشنایی نسل جدید با رشادت های شهدا است از این رو مسوولان استانی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این موضوع مهم را در راس برنامه های خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: خدمت به خانوادهای ایثارگران و جانبازان وظیفه ی انسانی و شرعی است بنابراین با تقدیر باید جایگاه این افراد را ارج نماییم.

فرماندار ایلام تصریح کرد: همه دستگاه برای گرامیداشت یاد شهدا بر اساس ظرفیت خود در صدد رفع نیازهای خانواده های این عزیران باشند.

شهرستان ایلام دارای یک هزار و ۳۰۰ شهید و ۶ هزار جانباز است./م

نسل جدید جامعه باید با رشادت های شهدا آشنا شوند

 

اخبار امروز ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار