فرماندار سیروان ؛
هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور رحیمی مقدم فرماندار، مروتی بخشدار مرکزی، فیضی بخشدار کارزان، فرجی رییس ورزش و جوانان و اعضای ستاد ساماندهی جوانان با موضوع جمع بندی جلسات سالیانه ستاد و تجلیل از دستگاه های برتر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.باید در تمامی زمینه ها نمونه و الگو باشیم
کد خبر: ۷۲۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 05 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ در ابتدای جلسه رییس ورزش و جوانان سیروان ضمن خیر مقدم به اعضا ، مصوبات جلسه قبل ستاد و پیگیری ارسال مستندات آنها و گزارشی از تعداد جلسات برگزار شده وتعداد مصوبات اجرا شده برای اعضای ستاد قرائت کرد.

 فرجی اظهار داشت: برای انتخاب سه دستگاه برتر شهرستان معیارهایی مشخص شده است که می توان به تعامل هر چه بیشتر اعضا، حضور فعال در جلسات، اجرای کامل مصوبات جلسات ستاد ، همفکری و تعامل دستگاه ها اشاره کرد.

در ادامه جلسه هریک از اعضا به نکته نظراتی در مورد جلسات ستاد در سال 97 پرداختند و پیشنهادتی نیز ارائه شد و همچنین اداراه تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، بهزیستی ، کمیته امداد و بانک کشاورزی از عملکرد یکساله خود گزارشی مختصر را به صورت پاورپوینت ارائه دادند.

در پایان جلسه رحیمی مقدم ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان در زمینه برگزاری منظم جلسات ستاد اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر این جلسات باید از نقطه نظرات همه اعضا در همه زمینه ها از جمله مراسمات ملی و مذهبی و برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی استفاده کنیم تا یک هم افزایی صورت گیرد.

وی افزود: به دلیل کوچک بودن شهرستان ونمایان بودن فعالیت ها باید در تمامی زمینه ها نمونه و الگو باشیم و در سال آینده انتظار دارم از ظرفیت سمن ها در دستگاه های اجرائی سطح شهرستان بیشتر استفاده شود.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه دولت نقش نظارتی در کارهای دستگاه های اجرایی دارد، گفت :همه دستگاه ها در حوزه جوانان زحمت می کشند ونباید این زحمت را با عدم ارسال مستندات یا تاخیر در ارسال آن هدر دهند.

وی همچنین از تمامی ادارات تشکر نموده و خواستار تهیه یک تقویم سالیانه برای جلسات ستاد شد تا انشاءالله در سال آینده جلسات را با رویکردی نو تشکیل شود.

در پایان جلسه از سه اداره بهزیستی، تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام (ره) با اهداء لوح سپاس و جوایزی تجلیل بعمل آمد./م

تجلیل از سه دستگاه برتر شهرستان سیروان در امور جوانان

 

اخبار امروز ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار