مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت: فرآیند ساخت و ساز یادمان میمک در صورت تامین10 میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز می شود.
کد خبر: ۷۲۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 05 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ محمدرضا شرف بیانی اظهار داشت: مقرر شده پنج میلیارد ریال از این اعتبار از محل ستاد بحران کشور و پنج میلیارد ریال دیگر هم از بودجه استانداری تامین شود.

وی افزود: با وجود پیگیری ها اما هنوز اعتبارات این طرح تخصیص نیافته و در صورت پرداخت هزینه روند احداث یادمان میمک و ابنیه مرتبط با آن شروع می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام یادآور شد: در محل یادمان میمک یک باب حسینیه به گستره چهار هزار متر زیربنا، پارکینگ، سرویس های بهداشتی، یادمان، و ... احداث می شود.

شرف بیانی با بیان اینکه طبق برآوردها تجهیز و تکمیل این منطقه به 50 میلیارد ریال اعتبار نیازدارد، گفت: این مقدار اعتبار از محل های مختلفی چون منابع داخلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، قرارگاه خاتم، استانداری ایلام، منابع ملی تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات میمک با مشارکت ارتش بوده، در حال رایزنی با مسئولان ارتش جمهوری اسلامی برای تقبل بخشی از هزینه ها و تجهیزات یادمان توسط این ارگان نظامی هستیم.

وی اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار اولیه بخش عمده ای از یادمان میمک برای دی ماه سال آینده آماده و احداث می شود./م

 

اخبار امروز ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار