فرمانده انتظامی ملکشاهی:
فرمانده انتظامی ملکشاهی از کاهش ۳۲ درصدی وقوع سرقت در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 06 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان گفت: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ملکشاهی، آمار کشفیات سرقت‌ها در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۹۱ درصد افزایش و همچنین میزان وقوع سرقت‌ها نیز ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و اقدامات اطلاعاتی، افزایش گشت‌های خودرویی، اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار و نیز همراهی خوب مردم از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات در این شهرستان بوده است.

وی در ادامه افزود: اجرای مداوم و مستمر طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقین و مجرمان سابقه‌دار، احساس امنیت در شهروندان را افزایش داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار و نیز استفاده از نگهبان برای اماکن خصوصی، کارگاه‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان به خصوص در ایام تعطیلات نوروز پیشگیری کنند./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار