مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت:در سالجاری در مجموع ۹مقام آسیایی، ۱۵ جهانی و ۱۱۸ بین المللی توسط ورزشکاران استان کسب شده است که نسبت به سال گذشته با رشد مناسبی مواجه بوده است.
کد خبر: ۷۲۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 10 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز حیدر زاده در نشست خبری ورزش همگانی با اصحاب رسانه اظهار داشت:هم اکنون ۹۵ پروژه نیمه تمام در استان در دست اقدام که اکثر این پروژه ها در روستاها و مناطق دور افتاده است که بخش عمده ی از آنها تا پایان تیر ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:30 هزار و 221 نفر ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام وجود دارد که این تعداد در سال گذشته ۲۹ هزار و ۱۰۰ نفر است.

حیدری زاده بیان داشت : سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ در بحث رشته های قهرمانی و همگانی استان ۳۰/۱ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۶۴ ورزشکار جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده که در مجموع ۶۰۴ مدال طلا، نقره و برنز توسط این افراد کسب شده است.

وی گفت: همچنین ۳۶ پروژه زمین چمن مصنوعی و سالن چند منظوره در دست اقدام که در مدت مشخص شده سال ۹۸ افتتاح خواهد شد.

حیدر زاده تاکید کرد: ۹۹ درصد هیات های ورزشی استان دارای خانه های تخصصی ورزش می باشند.

حیدر زاده گفت: در جشنواره استعداد یابی سال‌جاری ۱۵ رشته ی ورزشی شناسایی شد که سال آینده ۱۳ رشته ورزشی دیگر در حوزه بانوان و آقایان اضافه می شود .

پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به متقاضیان در استان

معاون امور جوانان استان نیز در این نشست گفت: در دهه ماهه اول سال جاری ۹ هزار و ۲۱ نفر زوج متقاضی دریافت وام ازدواجی بوده که از این تعداد ۸ هزار ۲۰ نفر تسهیلات دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۲۰ زوج در انتظار دریافت وام ازدواجی هستند افزود: تا کنون ۲۳ میلیارد تومان به متقاضیان دریافت وام پرداخت شده است.

محمد رضا تردست در ادامه از امادگی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در راستای توانمند سازی تمامی جوانان استان برای  خبر داد.

اجرای 350برنامه فرهنگی و ورزشی در استان

سرپرست ورزش‌های همگانی استان ایلام نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از ۳۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان ایلام اجرا شده است.

وی افزود: هم اکنون ۳ هزار و ۲۷۸ نفر تحت پوشش بیمه سلامت هیئت ورزش‌های همگانی استان ایلام قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۵۱۳ نفر آقا و ۳۲۷۸ نفر نیز خانم هستند

وی بیان داشت: بیش از ۳ هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت‌های همگانی شهرستان ایلام مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهارداشت: ورزشهای‌های همگانی استان ۸۵ رشته ورزشی زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی است که از این تعداد ۲۵ رشته در ایلام فعال هستند.

خسروی نژاد در ادامه از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم در روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ در شهر ایلام خبر داد./م

اخبار امروز ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار