مسئول ماشین آلات دوار شرکت پالایش گاز ایلام:
مسئول ماشین آلات دوار شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه ماشین آلات دوار نقش حیاتی در فرآیند تولید پایدار دارند،گفت:توجه به تعمیر و نگهداری ماشین آلات دوار به لحاظ جنس،ابعاد و تلرانس خاصی که دارند نسبت به سایر تجهیزات از اهمیت بالاتری برخوردار است.
کد خبر: ۷۲۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 10 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  مهندس عزت اله زرین جوب اظهار داشت : توجه به نگهداری و تعمیرات تجهیزات به خصوص دستگاه های پیچیده،حساس و گران قیمت از تحميل هزینه های سرسام آور به سازمان هاجلوگيري مي كند.

وی اظهار داشت: در صنایع نفت و گاز،از ماشین آلات و تجهیزات مختلفی استفاده می شود که برخی از آنها تجهیزات فیکس و ثابت هستند و برخی که از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردارند عمدتا شامل تجهیزاتی است که بطور دائم در حال حرکت و چرخش هستند.

وی با اشاره به اینکه این تجهیزات شامل انواع توربین های گازی و بخاری انواع کمپرسورها، پمپهای سانتریفوژ و رفت و برگشتی، گیربکس ها، انواع فن ها و دمنده ها هستند،اظهار داشت: در واقع هسته مرکزی هر صنعتی از جمله صنعت نفت گاز و پتروشیمی را همین تجهیزات تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد:در شرایط کنونی کشور به دلیل تحریم‌ها،بیش از گذشته نیازمند حفظ سرمایه های اقتصادی و توجه به مقوله نگهداری و تعمیرات این سرمایه ها در بخش های مختلف سازمان هستیم .

وی ادامه داد: واحد ماشین آلات دوار این شرکت با استفاده از توان پرسنل آموزش دیده،متخصص و متعهد شرکت،تلاش مضاعفی را در جهت حفظ سرمایه های سازمان از طریق اجرای برنامه های پیشگیرانه،بازدیدهای دوره ای و برنامه ریزی دقیق در جهت شناسائی و رفع خرابیها و توقف های ناخواسته قبل از وقوع انجام داده است.

مسئول ماشین آلات دوار شرکت پالایش گاز ایلام گفت:این واحد از طریق برنامه ریزی های انجام شده سعی در تحقق اهداف سازمان که همان کاهش میزان خرابي،قابليت اطمينان دستگاهها، صرفه جویی در هزینه ها و بالا بردن راندمان تولید می باشد،می نماید.

مهندس زرین جوب افزود: واحد ماشین آلات این شرکت با شبیه سازی و طراحی دقیق قطعات و ماشین آلاتی که امکان تولید آنها در سطح کشور وجود دارد و همکاری با شرکت های تولیدی مرتبط،تمام تلاش خود را در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری خود بکار برده است.

وی ادامه داد:همکاری با شرکت های داخلی علاوه بر بالا بردن سطح تجربه،دانش و اعتماد به نفس کارشناسان این واحد،مزایای دیگر ی را برای این شرکت به ارمغان آورده است .

وی اظهار داشت:همکاری با این شرکت ها مزایایی همچون امکان تضمین کیفیت و استفاده از خدمات پشتیبانی،کاهش هزینه تولید،ثبات قیمت،افزایش سرعت تولید و دسترسی راحت تر ،امکان برقراری سریع ارتباط با آن شرکت ها و در مجموع افزایش اشتغال و کاهش بیکاری و افزایش قدرت ارز ملی را عاید سازمان و نظام اقتصادی کشور می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار