مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت:به مناسبت روز بزرگداشت شهدا میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در مصلی نماز جمعه مستقر می شود.
کد خبر: ۷۲۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ 07 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمان رستمیان اظهار داشت: میز خدمت بنیاد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در مصلای نماز جمعه شهر ایلام مستقر می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر با شکوه‌تر برگزار کردن روز بزرگداشت شهدا و به‌منظور اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به ایثارگران معزی، میز خدمت در مصلی‌ نماز جماعت در روز جمعه مورخ ۱۷ اسفندماه برپا می‌شود.

رستمیان تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید در همه زمان‌ها با نگاه ویژه به آن نگریست.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بنیاد در استقرار میز خدمت در بین سایر دستگاه‌ها به تشریح برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در میز خدمت حضوری و الکترونیکی پرداخت و گفت: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی راهکاری در راستای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر اجرای هرچه بهتر حقوق شهروندی و احترام به شأن و منزلت ایثارگران معزی و خانواده‌های ایشان است. استقرار میز خدمت در مصلی نمازجمعه در روز بزرگداشت شهدا نیز نمادی از حرکت بنیاد برای ارائه خدمات از طریق میز خدمت الکترونیکی و حضوری است.

لازم بذکر است ، مدیرکل بنیاد ایلام بمناسبت روز بزرگداشت شهدا ، جمعه ۱۷ اسفند ماه ۹۷در مصلی نماز جمعه ایلام سخنرانی می کند./م

ایثار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار