فرماندار ایلام ؛
فرماندار ایلام با اشاره به استعدادهای بی نظیر مددجویان و توانخواهان بهزیستی گفت: الگوهای موفق این قشر در حوزه های مختلف باید به جامعه معرفی شوند.
کد خبر: ۷۲۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 11 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  معروف بسطامی  در نشست شورای برنامه ریزی اداره کل بهزیستی ایلام افزود: باید ظرفیت ها و استعدادهای خاص مددجویان در زمینه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی شناسایی و برای شکوفایی و بکارگیری آنها تلاش شود.

وی ادامه داد: بدون شک معرفی این مددجویان موجب تشویق و ترغیب این افراد و افزایش اعتماد بنفس آنها برای حضور هرچه بیشتر در جامعه خواهد شد.

وی با تقدیر از خدمات بهزیستی به جامعه هدف گفت: رسالت بهزیستی بسیار مقدس و خدمت در این سازمان به لحاظ سختی و حساسیت کاری سنگین و ارزشمند است.

فرماندار ایلام رفع مشکلات مددجویان و خدمات رسانی هرچه بیشتر به این قشر را در اولویت کاری دولت و مسئولان عنوان کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست از نگاه مسئولان این استان در موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تقدیر کرد.

زهرا همتی افزود: اجرای فعالیتهای پیشگیرانه بتنهایی توسط بهزیستی تحقق نیافته بلکه در این زمینه نیازمند مشارکت همگانی ارگانهای مختلف هستیم.

وی به مناسب سازی فضاهای عمومی به عنوان یکی از نیازهای مهم توانخواهان استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیازمند عزم همگانی در استان برای خدمت رسانه به جامعه معلولان هستیم.

در پایان این نشست و بر اساس ارزیابی های انجام گرفته از ادارات بهزیستی شهرستان های ایلام و دره شهر به عنوان اول، آبدانان دوم و سرابله به عنوان سوم در زمینه اجرای فعالیتهای سال 97 که کسب کرده بودند تجلیل شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار