رئیس برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی پالایش گاز ایلام :
رئیس برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: برای قابلیت‌ اطمینان بیشتر دستگاهها و تجهیزات پالایشگاهی و استمرار چرخه تولید گاز در این شرکت،کار تعمیرات پیشگیرانه بر روی بیش از یک هزار و ٣٠٠ تجهیز مکانیکی و ابزاردقیقی، انجام گرفت.
کد خبر: ۷۲۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 12 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن زرگوشی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این واحد در زمینه تعمیرات پیشگیرانه اقدام به تدوین و بررسی بیش از دو هزارو 500 تجهیز مکانیکی، ابراز دقیقی و برقی نموده که در نهایت کارت فعالیت و برنامه زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه را برای یکهزارو ٣٠٠تجهیز تعریف و به نرم افزار IPCMMS جهت اجرا تزریق نموده است.

رئیس برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: این کارت هاي فعالیت برای تعمیرات پیشگیرانه در بخشهای آنالیز ارتعاش،تست تله های بخار،آنالیز روغن،آنالیز جریان، شیرآلات،ماشینهای دوار، تجهيزات ابزاردقيقي و تجهيزات برقي تعریف و در این نرم افزار بارگذاری شده است.

وی ادامه داد : همچنین کارت فعالیت 290 شیرهای اطمینان و دو هزارو 368 تجهیز ابزار دقیقی در دست اقدام است که در این نرم افزار تزریق خواهد شد.

وی تصریح کرد:در بخش پایش وضعیت دستگاههای دوار از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزارو 100 مورد آنالیز ارتعاش، 120 مورد تصویر برداری حرارتی،700 مورد تست تله های بخار و 40 مورد آنالیز روغن بر روی دستگاهها انجام شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار