استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: هدف دولت از توزیع اقلام یارانه ای از جمله گوشت و مرغ برای کاهش قیمت ها بوده است
کد خبر: ۷۲۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵ 13 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با انتقاد از نحوه ی توزیع اقلام یارانه ای که دولت به استان اختصاص داده، خاطر نشان کرد: هدف دولت از توزیع اقلام یارانه ای از جمله گوشت و مرغ برای کاهش قیمت ها بوده است و اگر این مهم اتفاق نیافتاده به دلیل توزیع نادرست بوده است که البته اخیرا برنامه ریزی در این خصوص صورت گرفته و توزیع این اقلام به شرکت های تعاونی واگذار شده است.

وی در ادامه با اشاره به تأمین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید توسط دولت، بیان داشت : باید به گونه ای برنامه ریزی شود که توزیع اقلام مورد نیاز مردم در سطوح گسترده صورت گیرد و مردم در صف قرار نگیرند چرا که این موضوع چهره خوشایندی ندارد زیرا باعث سوء استفاده رسانه های معاند خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به علل و عوامل مختلف در افزایش قیمت گوشت، افزود: گاهی اظهار نظرهایی می شود که گوشت در استان ایلام ارزان تر از دیگر نقاط است اما بایست به این نکته نیز توجه داشت که حتی این قیمت ها برای مردم استان ایلام بالاست و بایست با توجه به پایین بودن سطح درآمد مردم در استان قیمتها شکسته شود.

وی به اقدامات دولت در بحث تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه میزان اقلام مورد نیاز مردم در سطح خوبی قرار دارد اما تاکنون در بحث توزیع با مشکل مواجه بوده ایم وگرنه دولت یارانه ی خوبی در بحث واردات گوشت و مرغ پرداخت کرده است و البته ذخایر لازم در کشور به اندازه کافی وجود دارد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود از پشت گوش انداختن و تعلل بیش از حد برخی مدیران در انجام کارها هشدار داد وعنوان داشت : مدیران بایست در امور پیش روی خود تنگ نظری را کنار بگذارند و به جای ایجاد مانع حلال مشکلات باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار