کارشناس هواشناسی ایلام گفت:این سامانه بارشی تا فردا صبح در سطح استان فعال ادامه دارد، انتظار داریم شدت بارش‌ها در اواخر وقت امروز و امشب به شکل رگبار و رعد و برق در سطح استان باشد.
کد خبر: ۷۲۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 14 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛احسان احمدی نژاد  اظهار داشت: سامانه بارشی از صبح امروز وارد سطح استان شده و در حال حاضر در مناطقی از شمال استان شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: این سامانه بارشی تا فردا صبح در سطح استان فعال ادامه دارد، انتظار داریم شدت بارش‌ها در اواخر وقت امروز و امشب به شکل رگبار و رعد و برق در سطح استان باشد.

احمدی نژاد عنوان کرد: شدت بارش‌ها در نیمه شرقی استان بیشتر است و خطر آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق وجود دارد، علاوه بر بارش باران وزش باد شدید در سطح استان نیز خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات استان در اواخر وقت امروز احتمال بارش برف و خطر مه گرفتگی و لغزندگی در سطح محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی از فردا صبح از سطح استان خارج می‌شود و پایداری نسبی در روزهای جمعه و شنبه در سطح استان داریم، برای روز یکشنبه مجدداً سامانه بارشی جدید وارد سطح استان شود./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار