مراسم افتتاح رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروز سال ۹۸ با مشارکت دستگاه‌های امدادی و اجرایی در قرارگاه پلیس راه استان قزوین واقع در عوارضی قزوین_زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 16 March 2019

رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروز ۹۸ در قزوین برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین، این رزمایش از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فرودین ۹۸ با مشارکت فرماندهی انتظامی استان قزوین، پلیس راه استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، امداد خودرو، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات شهری با هدف افزایش آمادگی نیرو‌های اجرایی و خدماتی و امدادی در استان قزوین اجرا می‌شود.
علی فرخزاد، معاون امور عمرانی استاندار در این رزمایش، بیان کرد: باید امنیت در راه‌های استان مورد توجه قرار گیرد و در حوزه گردشگری هم تدابیر لازم اتخاذ شده است تا مسافران، قزوین را به عنوان مقصد گردشگری بشناسند.

فرخزاد افزود: امسال در ۱۵ کیلومتر از مسیر قزوین- زنجان، نصب شبکه روشنایی، گاردریل، درختکاری و حاشیه سبز داشتیم که در سیما و منظر جاده‌های استان، اثرگذار است.


محمد قاسمی، دادستان قزوین نیز در این رزمایش با بیان اینکه چندین سال پیاپی، آمار تلفات و صدمات رانندگی در استان کاهش داشته است، گفت: ایجاد محیطی امن برای خانواده‌ها در ایام نوروز، ضروری است و این امر مهم با همکاری متقابل سازمان‎ها و نهاد‌ها محقق می‌شود.
قاسمی افزود: ایام نوروز، بهترین فرصت است تا بتونیم نیاز‌های مردم را برآورده کنیم تا مسافران نوروزی، راحت‎تر و با آسودگی خاطر سفر کنند.
وی بر ایجاد محیطی امن برای خانواده‌ها در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: یکی از نکات مورد توجه بحث قانون مداری است که همه ملزم به رعایت آن هستیم و اگر اقدامات بر اساس قانون انجام شود، میزان خسارات و تبعات اجتماعی کاهش می‌یابد.

دادستان استان قزوین گفت: استان قزوین جزو سه رتبه برتر کشور برای سفر نوروزی مردم است و باید پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح جاده‌ای و قانونمداری در دستور کار مسئولان و مردم قرار گیرد تا خانواده‌ها، سفری ایمن داشته باشند.
سرهنگ مهدی حاجیان، جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز در این رزمایش با بیان اینکه استان قزوین در سال ٩٧ در بخش امنیت راه‌‎ها، رتبه برتر را کسب کرده است، گفت: تعامل و همکاری در کار‌ها نشانه این است که ما یک سیستم پویا هستیم.
سرهنگ حاجیان با بیان اینکه خدمات رسانی به تنهایی امکانپذیر نیست گفت: همه دستگاه‌ها باید در کنار هم کار کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

نیرو‌های امدادی و خدماتی و اجرایی، متناسب با مسافرت‌های نوروزی تا ۱۷ فروردین ۹۸ در حالت آماده‌باش قرار دارند.

 

رزمایش ترافیک و خدمات سفر نوروز ۹۸ در قزوین برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار