نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: احداث خیابان شهدای ارتش توسط شهرداری تبریز نشان داد که خواستن، توانستن است و اگر عزم جدی برای انجام یک کار باشد، حتما صورت می گیرد
کد خبر: ۷۲۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 16 March 2019

به گزارش تابناک تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر امروز در مراسم افتتاح خیابان شهدای ارتش ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی باکری، اظهار کرد: باید قدردانی کرد از اینکه در آستانه ولادت حضرت علی (ع) و در آستانه عید نوروز و سال جدید پروژه ای برای رفع معضل ترافیک شهر افتتاح می شود.

وی ضمن قدردانی از عوامل دخیل در اجرای پروژه مسیرگشایی خیابان ارتش به کمربندی میانی تبریز، اعلام کرد: تشکر ویژه را باید از مقام معظم رهبری بکنیم چراکه بدون اجازه ایشان به عنوان فرمانده کل قوا، حتی یک وجب از زمین های پادگان ها امکان آزادشدن ندارند.

وی افتتاح خیابان شهدای ارتش را یک عیدی ویژه از جانب رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: البته همراهی فرماندهان ارتش در سطح کشور و استان در کنار همت و عزم شهرداری تبریز برای اجرای این پروژه قابل تقدیر است.

خیابان شهدای ارتش به طول ۵۰۰متر و عرض ۵۰متر با هزینه ای بالغ بر ۲۰میلیاردتومان و امکاناتی نظیر لاین دوچرخه سواری، شبکه آب خام و شرب، لاین پیاده روی، فضای سبز و مبلمان شهری مناسب در مدت یک سال اجرا و بهره برداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار