استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: در اعتبارات شورای عالی اقتصاد 700 میلیون دلار برای توسعه میادین مشترک نفتی استان مصوب شده است.
کد خبر: ۷۲۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 17 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها اظهار داشت: چهار درصد این مبلغ معادل 280 میلیارد تومان برای توسعه استان اختصاص یافته است.

وی افزود: به تازگی نیز 12 هزار میلیارد ریال برای میادین نفتی ایلام اختصاص یافته که چهار درصد آن چیزی معادل 480 میلیارد ریال برای طرح در کمیته برنامه ‌ریزی جهت توسعه استان در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: باید سازو کاری برای اختصاص درصدی از درآمد شرکت‌های بزرگ به مقوله مسئولیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شود، البته در اینجا کارخانجات و پروژه‌های بزرگ مد نظر هست که که توان بالایی دارند و می‌توانند یک درصد مشخصی را به حل مسائل اجتماعی اختصاص دهند.

سلیمانی دشتکی در ادامه از ایجاد ساز و کارهایی برای سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی خبر داد و گفت: از جمله این مشوق ‌ها می‌توان به بیمه امنیتی در نظر گرفته شده برای سرمایه‌گذاران، اختصاص 50 درصد یارانه به سرمایه گذاری در این مناطق و تخصیص 100 درصد اعتبارات تملک دارایی در این مناطق از طرف شورای عالی اقتصاد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: البته باید فرهنگ کار در این مناطق نیز اصلاح و مردم از اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری جدید استقبال کنند و مانع انجام پروژه‌ها نباشند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار