استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: با وجود این که تصادفات در سال‌های قبل زیاد بود، امسال ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته در استان کمتر شده است.
کد خبر: ۷۲۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 26 March 2019

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از سال زراعی گذشته تا به این لحظه ۸۷۰ میلیمتر بارندگی بدون حادثه در استان ثبت شده که در کشور از نظر میزان بارندگی، استان ایلام اول بوده است.

وی بیان داشت: هیچ استانی به اندازه ایلام متوسط بارندگی نداشته، معمولاً در زمان ۱۸ ساعت ۱۱۰ میلی متر بارندگی خسارت جانی و مالی و خانمان سوز زیادی در پی دارد ولی در آبدانان طی ۱۸ ساعت گذشته ۱۱۰ میلی متر بارندگی بدون خسارت ثبت شده است.

وی ادامه داد: به طور متوسط در شهر ایلام ۸۶ میلی متر بارندگی ثبت شده، خسارات جزئی به مزارع و خانه‌ها وارد شده اما خسارات جانی وجود نداشته است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: مردم ایلام نیمه دوم اسفندماه معمولاً مردم بساط خود را جمع و در دل کوه و جنگل چادر برپا می‌کنند، در این زمینه به دلیل حجم زیاد بارش‌ها از قبل اطلاع رسانی خوبی شد که مردم طی این دو روز به خانه‌های بازگردند.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات تردد زوار عتبات عالیات از روزهای عادی زیادتر می‌شوند، از ۲۸ اسفند ماه تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر تردد زائر از مرز مهران به عتبات ثبت شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار