نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی جان باختن هموطنان در سیل اخیر کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۲۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 27 March 2019

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد در این پیام آورده است: حادثه اخیر سیل بی سابقه در بخش‌هایی از استان‌های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و شهر شیراز و آواره شدن و جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیزمان موجب تأثر و تأسف گردید.

اینجانب به خانواده جانباختگان در استان‌های فارس و گلستان عرض تسلیت دارم و برای آن عزیزان غفران و رحمت الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت دارم.

این حوادث بی شک امتحان خداوند است هم برای کسانی که زندگیشان دچار مشکل شده و در تنگنای معیشت قرار گرفته اند هم برای مسئولان و مردمی که این خبر‌ها را می‌شنوند. در این امتحان بزرگ باید صبر و شکیبایی پیشه ساخت و در برابر خواسته الهی سر تعظیم فرود آورد و صد البته که باید به کمک حادثه دیدگان شتافت.

مسئولین تا آنجا که در توان دارند همّت به خرج دهند و با تمام امکانات به یاری آنان بشتابند و مردم عزیز نیز باکمک‌ها و مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی خود مصیبت دیدگان را یاری دهند و برای رفع آلام آنان بکوشند که توجه و کمک به مردم بلا کشیده اجر و مزد بزرگی نزد خداوند بزرگ دارد.

مجدداً عرض می‌کنم همه ما در برابر آزمون خدای متعال قرار داریم و باید پاسخگو باشیم و به یاری مردمی بشتابیم که در ورای حادثه و سیل یا للمسلمین می‌گویند.

اینجانب و مسئولین و مردم شریف استان یزد ضمن همدری با آسیب دیدگان از تمام مردم ایران اسلامی درخواست داریم که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت تلاش برای غمگساری و جبران بخشی از مصیبت‌ها و خسارت‌های وارد شده به این عزیزان به حساب‌ها و مکان و پایگاه‌های تأئید شده از طرف دولت اهداء نمایند. ان شاالله خداوند توفیق انسان دوستی به همه ما عنایت فرماید.
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار