علی حمیدی تبار در گفتگو با تابناک:
شهردار اسلام آباد غرب گفت:در طول ۹ ماه خدمت به شهرداری حقوق ۱۴ ماه پرسنل شهرداری تا اسفندماه گذشته پرداخت شده و حقوق اسفندماه دوستان پارکبان و فضای سبز و شرکتی در قسمتهای مختلف کار می‌کنندنیز پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۷۲۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 29 March 2019

:علی حمیدی تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در بحث زیبا سازی رنگ آمیزی خدمات شهری در بخش عمرانی برنامه های مدونی داشتیم که فصل به فصل برنامه‌ها به صورت ساختار برنامه‌ریزی شده است و استارت کار از اول اردیبهشت ماه شروع می شود .

وی خاطر نشان کرد:قریب به ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت در مکان هایی که تعریف شده اند در دستور کارداریم، همچنین موزاییک فرش معابری که در اثر زلزله و عوامل جوی با توجه به قدیمی بودن، معابر اصلی شهر از جمله خیابان شهید چمران شهید شیرودی بلوار شهید نجفی موزاییک فرش خواهد شد.

شهردار اسلام آباد غرب در بحث جمع آوری آب های سطحی اظهار داشت:۸۰۰ میلیون تومان بودجه برای جمع آوری آب های سطحی در نظر گرفته ایم و برای مسیر خیابان کارخانه قند که در زمان بارندگی مشکل ساز هست و با احداث کانال از پل بیمارستان شروع و تا خیابان کارخانه قند وامیرآباد ادامه دارد.

به گفته این مسئول،۵۰۰ میلیون تومان برای جداول در نقاط مختلف شهرکه آبگرفتگی دارند و به صورت کانال روباز درمسیرهای خیابان شهید جاویدان وشهید توخنی وشهید خوش کناری وشهید صفری انجام میشود.

حمیدی تبار  تصریح کرد:بحث فضای سبز به مناقصه رفته و شهر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده و غریب ۵۰ هزار متر مربع چمن هایی که تخریب شده یا نیاز به چمن کاری دارند همچنین سیستم آبرسانی به صورت قطره ای که ۲۲ هزار متر مکعب آن در کمربندی شهید احمدی فرد چمن کاری میشود. در بحث درختکاری اقدام به خریددرختان سرو شیراز و درختان میوه با مصوب شوراها کردیم.

وی افزود:با توجه به اینکه ساختمان شهرداری قبلا مدرسه بوده والان از آن به عنوان ساختمان اداری شهرداری استفاده می شود واز زلزله سال ۹۶ آسیب دیده و درصدد تعمیرآن هستیم و با توجه به اعتبارات زلزله استان ماده ۱۲ در پارک ملت شهر در فروردین ماه امسال مکان شهرداری جدید کلنگ زنی خواهد ش

شهردار اسلام آباد غرب ابراز داشت: ساختمان آتش نشانی شماره ۳ بغل پارک میناشی بوده که ۹۰ درصد کارهای آن انجام  و ۱۰ درصد باقی مانده با اعتبارات شهرداری استفاده و تکمیل خواهد شد.

حمید تبار اذعان داشت: برای اولین بار شعار اقتصاد مقاومتی در شهرداری اجرا و سفره نوروزی با مواد ضایعاتی و دور افتاده در اول شهر و با هزینه ۶ میلیون تومان برای اولین بار انداخته شد و همچنین برای اولین بار نورپردازی در میادین شهر میدان امام حسین میدان بار میدان بهشتی نورپردازی شده که در سامانه ستاد پیمانکار ما برنده اعلام شده که میدان امام حسین هفتاد افکت دارد هم اعیاد و هم سوگواری ها می توان از آن استفاده کرد.

به گفته شهردار ،در بحث ترافیک شهری که در مرکز شهرزیاد است و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده در سامانه ستاد بخش ژئوتکنیک برای اولین بار از شرکت‌هایی که گرید بالایی دارند استفاده و قصد،ساخت زیرگذر را داریم که از اعتبارات استانی تامین می شود.

وی گفت:قرار بود که زیر گذر باشد اما با توجه به آبهای زیر زمینی بالا آمده از زلزله سال ۹۶ که قبلا ۱۰الی ۱۲ متر والان ۲مترو۶۰سانتیمتر هست نظر تغییر کرد. همچنین پل دیگر در انتهای خیابان بهزیستی درقسمت غربی شهر محله شهرک ولیعصر و خیابان راه کربلا برای رفاه حال همشهریان احداث خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار