کد خبر: ۷۳۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 05 April 2019

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: جسد معاون امور مالی اورژانس 115 کشور که عصر چهارشنبه در رودخانه حسن آباد بخش کجور شهرستان نوشهرغرق شده بود، شب گذشته با تلاش تیم های جست و جو این شهرستان پیدا شد.

به گزارش «تابناک»، علیرضا شیروانی در گفت و گو با ایرنا افزود: «کیانوش ه» 56 ساله که در روستای حسن آباد بخش کجور ویلای مسکونی داشت، چهارشنبه ساعت 16 در رودخانه نزدیک منزلش غرق شد.

وی گفت: به دنبال اعلام خبر غرق شدن این مرد در رودخانه، بلافاصله نیروهای جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و هیات نجات غریق عملیات جست و جو را آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر افزود: نیروهای امدادی با تلاش فراوان ساعت 22 شب گذشته موفق به یافتن جسد وی در داخل رودخانه شدند که در زیر ریشه های یک درخت گیر افتاده بود و با انحراف مسیر رودخانه توسط یک دستگاه لودر جسد وی از رودخانه خارج شد.

به گفته شیروانی، پیکر این فرد برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر با اشاره به حجم بارش های چند روز اخیر و طغیان رودخانه های در منطقه گفت: با بررسی دوربین های مدار بسته منزل ویلایی این شخص که با هماهنگی نیروی انتظامی انجام شد، مشخص شد که وی هنگامی که به پشت منزل رفته بود به دلایل نامعلومی تعادلش به هم خورده و به داخل رودخانه خروشان افتاده است.

بخش کجور نوشهر با برخورداری از 62 روستا و 2 شهر ، دستکم 12 هزار نفر جمعیت ثابت و 25 هزار نفر جمعیت متغیر دارد و این منطقه ییلاقی و کوهستانی درفاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر قرارگرفته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار