استاندار ایلام در نشست با اصحاب رسانه استان از تغییر در برخی فرمانداران حوزه شمالی استان خبر داد وگفت : تغییر وارتقاء تعدادی از فرمانداران شهرستانهای حوزه شمالی استان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 07 April 2019

اخبار روز ایلام

استاندار ایلام در نشست با اصحاب رسانه استان از تغییر در برخی فرمانداران حوزه شمالی استان خبر داد وگفت : تغییر وارتقاء تعدادی از فرمانداران شهرستانهای حوزه شمالی استان در دستورکار قرار دارد.

به گزارش تابناک ایلام ،قاسم سلیمانی دشتکی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص انتقادات صورت گرفته به جابجایی فرمانداران حوزه جنوبی استان اظهار کرد : تنها در شیوه انتخاب فرماندار شهرستان دره شهر ایراداتی وارد بود که آن را می پذیرم ،اما انتخاب فرمانداران دهلران وبدره از بین نیروهای توانمند صورت گرفته که در ردیف انتخابهای درست و منطقی به حساب می آیند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تغییر وارتقاء برخی از فرمانداران شهرستانهای حوزه شمالی نیز در دستور کار قرار دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی به اشاره به وضعیت فرماندار مهران گفت : فرماندار مهران بازنشسته نیست اما بزودی تغییر خواهند کرد.

استاندار ایلام بیان داشت : بر اساس مجوز دریافت شده از وزارت کشور ،معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانی از هم منفک وبزودی معاونتهای اقتصادی و توسعه منابع انسانی منصوب خواهند شد.

شایان ذکر است ،هرچند استاندار به نام شهرستانی شمالی اشاره ای نکرد ،اما گمانی زنی های نزدیک به واقعیت از تغییر فرمانداران ایلام وچرداول حکایت دارد ،براساس این گمانه زنی ها بایستی به زودی شاهد ارتقاء این فرمانداران وبود ،اما منتظر ماند ودید که کرسی فرمانداری این دوشهرستان به چه کسانی خواهد رسید!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار