معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ضمن بازدید از سیل زدگان ایلامی از ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد به مددجویان سیل‌زده خبرداد و گفت: واریز کمک نقدی معادل دوماه مستمری به مددجویان سیل‌زده در استان ایلام، آغاز شده است.
کد خبر: ۷۳۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 09 April 2019

اخبار روز ایلام

 به گزارش تابناک ایلام، فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد که به منظور بررسی وضعیت سیل زدگان استان ایلام به این استان سفر کرده است، ضمن بازدید از سیل زدگان ایلامی از ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد به مددجویان سیل‌زده خبرداد و گفت: واریز کمک نقدی معادل دوماه مستمری به مددجویان سیل‌زده در استان، آغاز شده است.

وی افزود: این نهاد برای جبران خسارات وارد شده به مددجویان سیل زده در چند استان کشور بسته‌های حمایتی و خدماتی گوناگونی را در نظر گرفته است. 

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در ادامه اذعان کرد: این نهاد در اولین اقدام و در استان ایلام بیش از 500 سبد غذایی به ارزش هر بسته 330 هزار تومان تهیه و در اختیار همه‌ی مددجویان بخش ماژین شهرستان دره‌شهر قرار داد. 

فاطمه رهبر تصریح کرد: پرداخت دوماه مستمری به مددجویان سیل‌زده یکی دیگر از بسته‌های حمایتی کمیته امداد بوده که از امروز به حساب همه مددجویان شهرستان دره‌شهر و دیگر نقاط سیل‌زده استان واریز می‌شود که حداقل آن 300 هزار تومان و حداکثر آن یک میلیون تومان است. 

وی در ادامه گفت: تعدادی از خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، مددجویان کارآفرین و مجری طرح‌های اشتغال هستند، به هر یک از این مجریان آسیب‌دیده مبلغ 20 تا 50 میلیون تومان تسهیلات تکمیلی پرداخت می‌شود؛ علاوه بر این پرداخت وام قرض‌الحسنه پنج میلیون تومانی از دیگر خدمات کمیته امداد به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل است. 

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: از آنجا که خانواده‌های بسیاری در این سیل اسباب و وسایل زندگی خود را از دست داده‌اند، در روزهای آینده اقلام ضروری و وسایل زندگی مورد نیاز این خانواده‌ها خریداری و در اختیار آنها قرار می‌گیرد. 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار