مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران با پیشرفت 25 درصد در حال احداث است.
کد خبر: ۷۳۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 09 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز حیدرزاده در دیدار با فرماندار دهلران اظهار داشت: برای این زمین های چمن مصنوعی با پیشرفت میانگین 25درصد تاکنون بالغ بر 28 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی افزود: برای تکمیل این زمین ها بالغ بر 28 میلیارد ریال دیگر نیاز است که با توجه به رایزنی ها با وزارتخانه امیدواریم با تخصیص اعتبارت تا هفته دولت سال جاری این زمین های چمن مصنوعی آماده بهره برداری شوند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام از پیشرفت 20 درصدی استخر شنای موسیان خبر داد و تاکید کرد: این طرح دارای هفت میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تخصیص تا پایان ماه جاری کار مناقصه تکمیل و تحویل پیمانکار می شود.

حیدرزاده پیش بینی اعتبار آن در سال جاری را 18 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع بالغ بر 25 میلیارد ریال برای این پروژه نیز هزینه و تا پایان سال مالی 98 بهره برداری شود.

وی با اشاره به هزینه سه میلیارد و 500 میلیون ریالی برای استخر شنای دهلران گفت: از محل اعتبارات توازن نیز یک میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته تا تعمیرات آن تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام از تلاش ها برای واگذاری بازسازی کامل استخر شنای دهلران در قالب ماده 27 به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: برای این منظور بالغ بر 15 میلیارد ریال نیاز است.

حیدرزاده از پیشرفت 97 درصدی سالن ورزشی روستای بردی خبر داد و افزود: تاکنون برای این پروژه 11 میلیارد ریال هزینه شده و 2میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر برای تکمبل آن نیاز است تا در هفته دولت بهره سال جاری برداری شود.

وی گفت: سالن ورزشی روستای وحدت نیز با پیشرفت 25 درصدی و هزینه ای سه میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجراست که در مجموع با توجه به تورم 17 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

فرماندار دهلران نیز در این دیدار گفت: این شهرستان با داشتن استعدادهای ورزشی و حضور ورزشکاران در تیم های ملی و کسب عناوین بین المللی و ملی و استانی شایسته خدمات بیشتر و بهتر در حوزه ورزش است.
احداث زمین چمن دوم فوتبال در شهرستان مرزی دهلران از ضروریات است.

مجید عسگری بر ضرورت ارتقا زیرساخت های ورزشی شهرستان تاکید کرد و افزود: احداث زمین چمن دوم فوتبال از ضروریات است و شهرستان آمادگی برای واگذاری و تامین زمین مورد نیاز را دارد.

شهرستان دهلران دارای 32 هیات ورزشی با 2 هزار ورزشکار سازمان یافته فعال است.

31 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 320 هیات ورزشی در استان ایلام فعالیت دارند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار