- فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان دهنده حماقت و جهالت آنهاست و با این اقدام نابخردانه دیگر خاورمیانه مکان و حیات خلوت امنی برای آنها نخواهند بود.
کد خبر: ۷۳۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 09 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ جمال شاکرمی در دیدار استاندار ایلام با کارکنان سپاه استان اظهار داشت: امروز همه ارکان حکومت، مسئولان و مردم سپاه پاسداران را به عنوان یک ضرورت برای کشور شناخته و سپاه یکی از نهادهای پیشتاز در تمام عرصه های عمرانی، خدماتی، دفاعی و نظامی کشور است.

وی با بیان اینکه پاسداران همیشه با عزت و با افتخار در حال خدمات رسانی بی منت به نظام و مردم هستند، افزود: آنها از همان بدو تشکیل سپاه پاسداران تاکنون در همه عرصه ها با جان و مال خودشان صادقانه در خدمت نظام بوده اند.

شاکرمی یادآور شد: سپاه پاسداران مصمم تر از قبل تا پای جان از نظام و انقلاب صیانت می کند و همچون گذشته باز هم با انرژی و توان بیشتر در تمام عرصه ها پیشتاز خواهد بود و با پشتیبانی از ولایت فقیه و در حمایت از مظلومان سپاه پاسداران همچنان با اقتدار و بدون واهمه از تهدیدات و اقدام های پوچ ترامپ و حامیانش در صحنه می ماند.

وی گفت: آمریکایی ها قبل از تحمیل کردن معاهده fatf سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند و با آشکار سازی این اقدام ماهیت و ذات پلید خود را آشکار ساختند.

وی اظهار داشت: نیروهای سپاه در مناطق سیل زده استان در کنار مردم حضور فعال دارند و در حال امدادرسانی هستند و این برای سپاه یک افتخار است که خادم مردم باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار