مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گفت: در حال حاضر سد کرخه در پایداری کامل قرار دارد و شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر ترک خوردن این سد و یا اوضاع نابه‌سامان در این سد یا سدهای دیگر همچون گتوند و سیمره منتشر می‌شود، صحت ندارد.
کد خبر: ۷۳۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 10 April 2019

میثم جعفرزاده با تاکید بر این مساله در حال حاضر خروجی سد کرخه کاهش یافته تا وضعیت اهواز بهبود یابد، اظهار کرد: می‌توان گفت که در حال حاضر وضعیت بهبود یافته و شرایط نرمالی را در سدهای کشور شاهد هستیم.

وی با بیان این‌که کم کردن خروجی سد کرخه و گتوند به مناطق پایین دست همچون اهواز و شهرهای دیگر شرایط را نرمال خواهد کرد، ادامه داد: هیچ مشکلی برای این مناطق وجود ندارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل درباره اقدامات صورت گرفته برای پس‌زدگی فاضلاب در شهر اهواز گفت: مشکل پس‌زدگی فاضلاب ناشی از چند نقطه بحرانی در این شهر به دلیل ریزش شبکه‌های فاضلاب بود که برای مهار این مشکل دو پروژه اضطراری تعریف شده و طبق برنامه در مرحله‌ی اجرا قرار گرفته است.

به گفته وی، تیم‌های عملیاتی در حال فعالیت هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بحث پس‌زدگی فاضلاب برطرف شود و برای این مهم نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سد کرخه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار