معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر ایلام:
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر ایلام از ادامه روند امدادرسانی داوطلبان هلال احمر به روستاهای سیل زده بخش ماژین و روستاهای اطراف آن خبر داد و گفت: آفرود سواران برای کمک به مردم سیل زده ماژین حضور پیدا کرده اند.
کد خبر: ۷۳۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 10 April 2019
به گزارش تابناک ایلام؛ مهتاب شاهماری افزود: در این زمینه اقلام غذایی و بهداشتی به ارزش بیش از 800 میلیون ریال با همکاری دانشگاه ایلام در بخش ماژین و روستاهای اطراف آن توزیع و تقسیم شد.
 
وی ادامه داد: توزیع و تقسیم این اقلام با استفاده از چهار دستگاه ماشین آفرود که توانایی عبور از راه های صعب العبور را دارند توسط داوطلبان هلال احمر بارگیری و به روستاهای سیل زده اطراف بخش ماژین ارسال شدند.
 
وی با اشاره به حضور امدادگران این جمعیت در مناطق سیل زده استان گفت: کار امدادرسانی و توزیع مواد غذایی همچنان توسط امدادگران ادامه دارد.
 
به گفته معاون جمعیت هلال احمر ایلام، تمام امکانات لازم برای خدمات دهی به سیل زدگان بکارگیری و تا زمان رفع نیاز این افراد امدادرسانی انجام خواهد شد.
 
سیل هفته گذشته در استان ایلام خسارت های زیادی به منازل مسکونی مردم، مغازه ها، مزارع کشاورزی و دام های این استان بوجود آورده است./ح
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار