فرمانده انتظامی ایلام گفت: سپاه پاسداران رگ حیاتی کشور و ملت است.
کد خبر: ۷۳۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 12 April 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: بعد از اقدام خصمانه دولت جنایتکار آمریکا، ملت ایران یکپارچه سپاهی شدند و از پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند که این شکست بسیار بزرگی برای آمریکایی هاست.

وی افزود: خوشنامی و اقتدار سپاه موجب شد که دولت آمریکا در اقدامی احمقانه، نام این نیروی مخلص و خدمتگزار به مردم و ملت را در فهرست گرو های تروریستی قرار دهد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تروریست نامیدن سپاه توسط دولت جنایتکار آمریکا، ناشی از عصبانیت اقتدار این نیرو در خاورمیانه است، چرا که حکومت‌های استکباری جهان رو به افول هستند و ضعف و زبونی استکبار به وضوح چهره خود را نمایان کرده است.

وی یادآور شد: تصمیمات خارج از عرف بین المللی ترامپ که در اغلب موارد با هدف خشنود کردن رژیم جعلی صهیونیستی و برای تأمین منافع آن گرفته می‌شود، جایگاه خود دولت آمریکا را در سطح بین المللی خدشه دار می‌کند و آمریکا به غیر از دامن زدن به تنش در منطقه با چنین اقداماتی نمی‌تواند به اهداف خود برسد و به مشیت الهی، سپاه هر روز محبوب تر می‌شود.

سردار یاری در پایان گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای ظرفیت‌های مردمی تشکیل شد و سپاه هم یک نهاد کاملاً مردمی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار