نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سپاه مصداق کامل کسانی است که ایمان آوردند، ضمن هجرت، با جان و مالشان جهاد کردند و قرآن در وصف آنان می‌فرماید که این افراد بالاترین درجات را نزد خداوند دارند.
کد خبر: ۷۳۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 13 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام، اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی نشانه ناتوانی این کشور در برابر این نیروی مردمی و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه تحریم سپاه ، تحریم تمام مملکت ایران است، گفت : خوشبختانه در واکنش به این تصمیم نابخردانه مجلس زیبا درخشید و دولت به خوبی دفاع کرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: وقتی مجلس نمایندگان مجلس با پوشیدن لباس سبز سپاه نشان دادند این نیرو متعلق به همه مردم است و در دل همه مردم جا دارد.

کریمی تبار با اشاره به نقش سپاه در منطقه و در کشورهایی مانند عراق ، یمن ، لبنان و سوریه ، تصریح کرد: سپاه پاسداران به خوبی منویات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیده و در دور زدن تحریم های ظالمانه آمریکا به خوبی عمل کرده و در خنثی سازی توطئه دشمنان به خوبی عمل کرده است. حرکت مجلس و دولت در واکنش به تروریست خواندن سپاه نشانگر آن بود که این ارگان مردمی و مقدس متعلق به ملت است.

وی بیان داشت: سپاه مصداق کامل کسانی است که ایمان آوردند، ضمن هجرت، با جان و مالشان جهاد کردند و قرآن در وصف آنان می‌فرماید که این افراد بالاترین درجات را نزد خداوند دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین عامل بازدارنده‌ی تروریست در دنیا یعنی سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار داده است، تصریح کرد: برای اولین بار است که یک نیروی نظامی رسمی در دنیا تحریم می‌شود، این موضوع همانند سایر موضوعات به بیشتر شناخته شدن سپاه در کل دنیا خواهد شد.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: مجلس و دولت به زیبایی در پاسخ به تروریست خواندن سپاه از جانب آمریکا واکنش نشان دادند.

کریمی تبار از تلاش همه مردم ، مسئولان استانی و کشوری در کمک به سیل زدگان قدردانی کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار