مدیر جهاد کشاورزی مهران؛
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهران گفت: در سال گذشته 112 هزار تن محصول کشاورزی به ارزش اقتصادی 500 میلیارد تومان از مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق صادر شده است.
کد خبر: ۷۳۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 13 April 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حسن مرادی اظهار داشت: مرز مهران یکی از مهمترین مرزهای صادراتی کشور برای محصولات کشاورزی به شمار می رود و تجار ایرانی و عراقی استقبال خوبی از صادرات محصولات کشاورزی در این مرز دارند.

وی بیان داشت: وجود پایانه مرزی مهران ظرفیت مناسبی را در اختیار صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی قرار داده و امروز به کانون فعالیت های صادراتی به کشور عراق تبدیل شده است.

مرادی عنوان کرد: در سال گذشته 112 هزار تن محصول کشاورزی به ارزش اقتصادی 500 میلیارد تومان از مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره با اشاره به اینکه با این روند رکورد سال‌های گذشته صادرات محصولات کشاورزی در مرز مهران شکسته شده است، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

مرادی تصریح کرد : هندوانه، خربزه، کدو ،کیوی و فلفل دلمه ای از جمله محصولات کشاورزی صادر شده هستند که از این میان هندوانه بیشترین و گلهای زینتی کمترین میزان را به خود اختصاص دادند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار