مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در جریان سیل اخیر این اداره کل 2 محموله به ارزش 2 میلیارد ریال به مناطق خسارت دیده کمک و ارسال کرد.
کد خبر: ۷۳۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 14 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز حیدرزاده  در نشست ساماندهی امور جوانان استان ایلام اظهار داشت: با حضور همه مدیران و پرسنل در شهرستان ها اماکن مورد نیاز برای اسکان اضطراری سیل زدگان با همکاری سازمان هلال احمر و سایر دستگاه ها فراهم شد.

وی افزود: محموله سوم نیز توسط هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در حال تهیه و با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده ارسال می شود.

حیدرزاده یادآور شد: کمیته های غواصی، قایقرانی و غریق نجات همچنین ماشین های آفرود در این مناطق مستقر و کار خدمات رسانی را با توجه به صعب العبور بودن مسیرها انجام می دهند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام نیز با اشاره به آغاز هفته جوان در این نشست گفت: هفته جوان با هدف تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی، توجه مسئولان و تصمیم گیران در سطوح ملی و استانی به موضوعات مربوط به جوانان و اهتمام برای رفع مسائل آنها، ارتقا نشاط ، امید به آینده، خودباوری و هویت بین جوانان و اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات حوزه جوانان برگزار می شود.

محمدرضا تردست با بیان اینکه این برنامه ها در حوزه های خاصی برگزار می شوند، افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نشست دانشجویان با جوانان موفق، برگزاری جشن روز جوان و برپایی نمایشگاه توانمندیهای دانشجویان از جمله این برنامه ها است.

وی یادآور شد: راه اندازی پیاده راه جوان توسط شهرداری ( اجرای برنامه های زنده فرهنگی ، هنری ، ورزشی، نقاشی خیابانی، موسیقی زنده، تئاتر خیابانی، مسابقات فرهنگی و هنری و ... توسط جوانان) ارائه محصولات فرهنگی، هنری و ... ( فروش کتاب، فروش لوح فشرده آموزشی ، موسیقی ) تبلیغات محیطی درخصوص هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزاری جشن روز جوان از دیگر برنامه های هفته جوان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار