فرماندار سیروان از تداوم ارائه خدمت و امداد به سیل زدگان دو سوی رود طویل سیمره در محدوده این شهرستان خبر داد و گفت: مجموعه نیروها امدادگر در حال کمک رسانی به هشت روستا گرفتار در دو سوی رود پر خروش سیمره هست.
کد خبر: ۷۳۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 14 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ جواد رحیمی مقدم  اظهار داشت: اجرا و مدیریت خدمات رسانی به روستاهای سیل زده سیمره شامل سه روستا تابع شهرستان سیروان استان ایلام و پنج روستا تابعه استان لرستان همچنان ادامه دارد.

وی با ذکر از بین رفتن ارتباط جاده ای این روستاها گفت: پنج فروند قایق تندرو سپاه هم اکنون در حال کمک رسانی و جابجایی اهالی سیل زده روستاهای کناره رود خروشان سیمره هستند.

وی گفت: این قایق ها همچنین کار انتقال و توزیع روزانه غذا بین اهالی گرفتار سیل این روستاها را نیز برعهده دارند.

فرماندار سیروان اضافه کرد: خادمین موکب بزرگ شهدای آذربایجان‌شرقی با تلاشی مضاعف مشغول خدمات رسانی و امداد رسانی در این مناطق سیل زده هستند.

وی افزود: روزانه پنج هزار و 500پرس غذای گرم توسط موکب‌های مستقر در سیروان برای اهالی روستاهای سیل زده طبخ می‌شود.

وی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام یافته تمام خدماتی که در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی توسط موکب های حسینی استان در مناطق مختلف اعم از خدمات درمانی، پزشکی و بهداشتی به زوار امام حسین (ع) ارائه می‌شود، به هموطنان سیل‌زده ارائه خواهد شد.

دکتر رحیمی مقدم از تلاش و هماهنگی چشمگیر همه نیروهای امدادی و کمک رسان فعال از سپاه و بسیج تا هلال احمر و موکب های حسینی (ع)در ارائه خدمات موثر و ضروری به سیل زدگان سیمره و سیروان تقدیر کرد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار