امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زمینه گرایش و تشویق مردم به کار مقدس مدرسه سازی باید بیش از پیش فراهم شود.
کد خبر: ۷۳۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 15 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار با اعضا مجمع خیران مدرسه ساز ایلام افزود: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی باید بستر لازم برای جلب هرچه بیشتر مشارکت مردم برای توسعه و ساخت مدارس و سایر فضاهای مورد نیاز دانش آموزان ایجاد شود.

وی با دعوت از خیران مدرسه ساز برای ساخت نمازخانه در مدارس برای انجام فرائض دینی جوانان و نوجوانان ادامه داد: کار خیر از عهده انسانهای خدایی که برای ذخیره آخرت خود به همنوعان خود کمک کرده وبا توشه آخرت خود را با اعمال نیک و صدقه جاریه تضمین میکنند بر می آید.

وی اظهار کرد: شرکت در کار مدرسه سازی با امکانات و تجهیزات روز موجی از شادی بین دانش آموزان مناطق محروم ایجاد و فراهم کردن بستر فیزیکی تعلیم و تربیت برای دانش آموزان مناطق محروم یکی از کارهای مهم و امری خداپسندانه است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام نیز در این دیدار از برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز در خردادماه امسال و با هدف جلب کمکهای مردمی برای ساخت مدرسه در این استان خبر داد.

محمد رضا حیدری به سیل اخیر در استان اشاره کرد و گفت: این حادثه به 50فضای آموزشی خسارت 160میلیارد ریالی را وارد کرده است.

وی بازسازی مدارس، استاندارد سازی،و هوشمند سازی و احداث فضاهای آموزشی و همچنین ساخت نمازخانه مجهز در کنار مدارس احداثی را از جمله مهم ترین نیازهای مدارس استان برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار