استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: ایستادگی و مقاومت ملت های آزاده جهان ریشه در هنر انقلاب اسلامی ایران دارد.
کد خبر: ۷۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ 16 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در آیین تجلیل از هنرمندان و فعالان برتر حوزه فرهنگی استان در سال 97 افزود: هنر اسلامی ایران در صدر اسلام داشته و با رشد انقلابی مقاومت هایی در سوریه، یمن، عراق در دنیا بوجود آورده است.

وی با ذکر اینکه هنرمندان به نوعی نقش رزمندگی دارند، افزود: هنرمندان در ایجاد همدلی، هم افزایی و وحدت مردم بسیار تعیین کننده هستند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه هنر اسلامی تنها هنرهایی نظیر تائتر و تعزیه نیست افزود: این هنر بهترین و ارزشمندترین دستاورد بشری در حوزه هنر بوده و هنر اسلامی ایران مبدا بسیاری از کشورهای جهان شده است.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنانش همچنین از تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل عملیات ساخت برج هنر ایلام خبر داد.

استاندار ایلام همچنین به سیل اخیر استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با مدیریت مناسب از وارد شدن خسارتهای گسترده و بیشتر به استان و مردم جلوگیری شد.

سلیمانی دشتکی تخلیه آب ذخیره سدها، تخلیه روستاهای در معرض خطر سیل ، بازدیدهای مستمر و نشست ها ستاد بحران را از جمله اقدام های پیشگیرانه برای کاهش خسارت های سیل برشمرد.

وی همچنین از سازمان های مردم نهاد دعوت کرد تا برای کاهش آثار روحی، روانی، اجتماعی و فرهنگی سیل زدگان مشارکت کرده و در این زمینه حمایت مالی از این افراد انجام خواهد شد.

در این آیین از هنرمندان برتر سال که در سطح استانی، منطقه ای و ملی موفقیت کسب کرده اند، تجلیل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار