معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای برنامه‌های گسترده به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) در این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 17 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم گشتاسبی راد معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار کرد: فعالیت‌های تخصصی در فرهنگسرا‌ها و مراکز فرهنگی شهرداری در سال جاری مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا در اولین گام در حوزه فعالیت‌های اجرایی، فرهنگسرای جوان محور برنامه‌های هفته جوان خواهد بود.

گشتاسبی راد افزود: برنامه‌های هفته جوان شهر شیراز در قالب جشنواره «گلبانگ جوانی» به اجرا در خواهد آمد که جشن روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) در بوستان ایرانی با برنامه‌های متنوع هنری و مردمی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه سلسله کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی برای جوانان با همراهی معاونت اجتماعی سازمان در مراکز فرهنگی با محوریت و هدایت فرهنگسرای جوان تا ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: پیاده روی خانوادگی با عنوان «پا به پای جوان» در ۳۰ فروردین ماه در بلوار امیرکبیر، سجادیه سیمان شیراز برگزار می‌شود.

گشتاسبی راد، شب شعر طنز «شکر خند جوانی» را دیگر برنامه هفته جوان اعلام و تصریح کرد: در این برنامه که در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود، ۹ شاعر طنز پرداز شیراز و استان فارس به قرائت اشعار و مطالب طنز خود می‌پردازند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز بیان کرد: برنامه‌های جذاب و خانوادگی همچون مسابقه ساخت بادبادک و جشنواره «پرواز بادبادک‌ها» در ۲۸ فروردین ماه در بوستان ایرانی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، «هفته فیلم جوان» را در هفته جوان از دیگر برنامه‌های هنری دانست و اظهار کرد: در این رویداد، سکانس‌های طلایی و فیلم‌هایی با موضوع جوانان پخش و در برنامه‌ای میان رشته‌ای نقد و مشاوره برای جوانان اجرا می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار