استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: باید با تقویت کارگاه های تولیدی داخلی زمینه توسعه و تسریع در افزایش ظرفیت تولید صنوف و واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم شود.
کد خبر: ۷۳۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 17 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان ایلام در سال 98 اظهار داشت: تقویت و توسعه واحدهای تولیدی و صنوف مختلف زمینه ساز اشتغال و کاهش معضل بیکاری جوانان جویای کار است.

وی افزود: سال 97 علی رغم مسائل و مشکلات موجود در جامعه اما چرخه کار و تولید در استان ایلام متوقف نشد و امید است در سال جدید شرایط بهتری برای کسب و کار و تولید فراهم شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه از شروع بکار شرکت ژئوفیزیک دانا در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار 600 میلیارد تومان بخش هایی از مشکل بیکاری استان ایلام را مرتفع می کند.

وی همچنین از شروع بکار پروژه دانان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: در همین ماه پروژه مهم pp نیز به مناقصه می رود.

وی با اشاره به حضور مسئولان ارشد کشور در مناطق سیل زده استان ایلام اظهار داشت: استقرار ماشین آلات سبک و سنگین راه سازی و راهداری در مناطق سیل زده استان، تلاش برای بازسازی مناطق آسیب دیده و ... بخشی از برکات حضور این مسئولان در ایلام بود.

سلیمانی دشتکی افزود: هدف همه مسئولان کشوری و استانی خدمت رسانی مطلوب به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان است و با تلاش در راستای تقویت تولید داخلی شکوفایی اشتغال و عمران در استان ایلام را رقم زد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام هم گفت: سال گذشته استان ایلام در زمینه اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی فعال تر از بیشتر استان های دیگر بود و امسال این تلاش ها افزایش فزاینده خواهد داشت.

رحمت الله قیصوری افزود: یکی از سیاست های جلسات اقتصاد مقاومتی توجه به تولید ملی و تلاش برای رسیدگی و احیای مجدد واحدهای صنعتی و تولیدی راکد یا نیمه راکدی است که در جلسات ستاد تسهیل رفع مشکل نمی شوند.

وی اظهار داشت: همچین توسعه و تقویت افزایش ظرفیت تولید واحدهای دارای شرایط که به روند اشتغال زایی و کاهش مشکل بیکاری جامعه کمک شایانی می کند از دیگر مباحث نشست اقتصاد مقاومتی است.

قیصوری تاکید کرد: در سال جاری مصوبه ها و مراحل رفع مشکل صنوفی که سال گذشته مشکلات آنها مرتفع نشده با جدیت بیشتری پیگیری می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار