کد خبر: ۷۳۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 17 April 2019

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: کمیسیون متبوعش با افزایش قیمت هر یک از حامل های انرژی مخالف است و در صورت طرح این موضوع با هرگونه افزایش مخالفت می کند.

به گزارش «تابناک»، اسد الله قره خانی آلوستانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعلام خبری مبنی بر دو نرخی شدن و افزایش قیمت بنزین، گفت: وزیر نفت هفته جاری در نشست کمیسیون انرژی مجلس حضور داشت و بحثی درباره سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت از سوی زنگنه صورت نگرفت.

نماینده مردم علی آبادکتول مجلس شورای اسلامی، افزود: در کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت موضوع دو نرخی شدن و افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و بحثی در این باره صورت نگرفته است.

کمیسیون انرژی با افزایش قیمت سوخت مخالف می کند

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان اصلاح ساختار اقتصادی کشور موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح می شود، ادامه داد: در موضوع اصلاح ساختار نیز بحثی از افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است و اگر چنین موضوعی مطرح شود کمیسیون انرژی با آن مخالف می کند.

تاکنون چیزی درباره تصمیم سه قوه درباره دو نرخی شدن قیمت سوخت نشنیده ام، اما اگر قرار باشد مجلس در این باره تصمیم بگیرد قطعا با افزایش قیمت بنزین مخالف است

قره خانی تاکید کرد:کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت هر یک از حامل های انرژی مخالف است و در صورت طرح این موضوع با هرگونه افزایش مخالفت می کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا در شورای عالی هماهنگی قوای سه گانه بحث افزایش قیمت بنزین مطرح شده است یا خیر، تصریح کرد: تاکنون چیزی درباره تصمیم سه قوه درباره دو نرخی شدن قیمت سوخت نشنیده ام، اما اگر قرار باشد مجلس در این باره تصمیم بگیرد قطعا با افزایش قیمت بنزین مخالف است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار