مأموران انتظامی تهران بزرگ موفق به کشف پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شدند.
کد خبر: ۷۳۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 18 April 2019
سرهنگ عباس مرادی با اعلام خبر کشف پنج دستگاه موتور سنگین قاچاق در شمال پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در روزهای آخر هر هفته، برخی جوانان با موتورسیکلتهای سنگین در اتوبانهای شمال تهران و مناطقی مانند بلوار ارتش و گردنه قوچک لواسان تردد کرده و با حرکات غیرمتعارف اقدام به ایجاد آلودگی صوتی می‌کنند.
 
 
 

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در همین رابطه، برخورد با این افراد با رعایت ضوابط و چهارچوب مقررات در دستور کار مأموران کلانتری 164 قائم و کلانتری 165 لواسانات قرار گرفته که در چند روز اخیر (در اجرای طرح رعد 24) مأموران انتظامی موفق به توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق شدند.

به گفته وی ارزش موتورسیکلتهای کشف شده بالغ بر یک میلیارد تومان است و یکی از موتورسیکلتهای کشف شده با نصب تجهیزات پلیسی، به شکل و شمایل موتورسیکلتهای پلیس راهور درآمده بود.

مرادی تصریح کرد: موتورسیکلتی که شکل و شمایل پلیسی داشت در یکی از کافی‌شاپها نگهداری می‌شد و متهم این پرونده مدعی بود که به عنوان دکور از آن استفاده می‌شد و این فرد علاوه بر نگهداری کالای قاچاق، از پوشش وسلیه‌نقلیه مأموران انتظامی نیز سوءاستفاده کرده بود./م
 
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار