معاون مدیر کل مخابرات استان ایلام گفت: بزودی با نصب سیستم رادیویی مشکل تلفن ثابت در 2بخش سراب میمه و زرین آباد شهرستان دهلران حل می شود.
کد خبر: ۷۳۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 18 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد احمدی  در نشست بررسی مشکلات تلفن و فیبرنوری این دوبخش با حضور فرماندار دهلران افزود: برای رفع مشکلات تلفن ثابت در این دو بخش مسیر جایگزین رادیویی طراحی شده و به زودی عملیات نصب و راه اندازی انجام می شود.

وی گفت: با راه اندازی این سیستم در صورت قطع شدن فیبرنوری این سیستم بعنوان جایگزین عمل می کند و قطعی تلفن ثابت اتفاق نمی افتد.

معاون مدیر کل مخابرات استان با اشاره به هزینه اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال برای این سیستم افزود: با نصب رادیوهای پر ظرفیت ارتباطات تلفن همراه را هم به این مسیر هدایت کنیم تا در صورت قطعی فیبر نوری خطوط تلفن همراه با مشکل قطعی مواجه نشوند.

احمدی از اتصال فیبر نوری ملکشاهی به میمه خبرداد و گفت: برای اجرای فیبر نوری این مسیر 70 کیلومتری 15 میلیارد ریال هزینه می شود .

فرماندار دهلران در زمینه حفاری این مسرکه 40 کیلومتر ان در حوزه این شهرستان قرار دارد قول همکاری داد و گفت: مشکل قطعی فیبر نوری و تلفن ثابت در بخش های سراب میمه وزرین آباد نیازمند اقدام عاجل می باشد.

مجید عسگری افزود: ارتباط مخابراتی مسیر ملکشاهی به میمه و پهله جهت جلوگیری از قطعی های مکرر و مشکل برای مردم نیازمند شبکه زمینی است.

وی گفت: تامین فیبر نوری برای بخشداری میمه و دشت عباس از دیگر موارد و موضوعاتی است که نیازمند همت مخابرات است.
در این نشست بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی دو شهر پهله و میمه نیز نظرات و پیشنهادات لازم برای رفع مشکلات تلفن و اینترنت و فیبر نوری این دو بخش ارائه کردند ./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار