با حضور نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی کشور صورت گرفت؛
نخستین سایت پرواز آموزشی-تفریحی با حضور نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی کشور و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۳۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 18 April 2019

با حضور رشیدی نائب رئیس انجمن ورزش های هوایی کشور آیین افتتاحیه نخستین سایت پرواز آموزشی-تفریحی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده برگزار شد.

نخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویربه گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ نایب رییس انجمن ورزش های هوایی کشور در آیین افتتاحیه این سایت پروازی گفت؛ این منطقه از کشور ظرفیت بالای در راستای توسعه ورزش های هوایی استان و حتی کشور دارد .

ایشان اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه فرماندار ورزش دوست و مدیر اداره ورزش جوانان لنده در آینده این سایت ساماندهی کامل و به یک منطقه زیبای ورزشی -تفریحی و آموزشی تبدیل شود.

نخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرفرماندار لنده در مراسم افتتاح نخستین سایت آموزشی‌ـ‌تفریحی استان کهگیلویه وبویر احمد در این شهرستان اعلام کرد: این سایت آموزشی‌ـ‌تفریحی در منطقه‌ بسیار زیبا شیتاب راه‌اندازی شده است.

وی افزود؛ با ورزش، فرهنگ و هنر لنده میتواینم در سطح کشوری و جهانی حرف برای گفتن داشته باشیم و این سایت نقطه پرواز لنده خواهد بود .

فرماندار لنده گفت؛ امروز برای اولین بار است جوانان از گرایش های مختلف را میبینم و این نشان از آن است که ورزش عامل وحدت و همدلی است و امروز از آن روزهای است که بخود می بالم.

کریمی نژاد با بیان اینکه این سایت پرواز مکان مناسبی برای جذب گردشگر در شهرستان لنده است افزود این ورزش مهیج می‌تواند اوقات فراغت جوانان بومی علاقمند به این ورزش را به خوبی پر کند.

رییس اداره ورزش در این آیین گفت؛ از اهداف راه اندازی این سایت توسعه زیر ساخت های ورزشی، آموزش علاقمندان و کمک به جذب گردشگر از مناطق مختلف میباشد.

فاضلی افزود؛ محیط تفریحی در اطراف این سایت با قول مساعدی که مدیر کل محترم اداره ورزش وجوانان دادند احداث خواهد شد که این منطقه تبدیل به یک منطقه تفریحی ورزشی خواهد شد.

گفتنی است این سایت پروازی همزمان با ولادت حصرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان در روستای شیتاب از توابع بخش موگرمون با همت و همکاری فرمانداری شهرستان، انجمن ورزش های هوایی کشور، اداره کل ورزش وجوانان و همراهی اداره ورزش وجوانان لنده راه‌اندازی شد.

نایب رییس ورزش های هوایی کشور نیز در آیین افتتاحیه این سایت پروازی گفت؛ این منطقه از کشور ظرفیت بالای در راستای توسعه ورزش های هوایی استان و حتی کشور دارد .

ایشان اظهار امید کاری کرد با نگاه ویژه فرماندار ورزش دوست و مدیر جوان اداره ورزش جوانان لنده در آینده این سایت ساماندهی کامل و به یک منطقه زیبای ورزشی -تفریحی و آموزشی تبدیل شود.

نخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویرنخستین سایت پروازی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده افتتاح شد+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار