در 2سال گذشته ورزش شنا برای جوانان دهلرانی به یک رویا تبدیل شده است و همین امر سبب شده که برخی از جوانان نیز برای گذراندن اوقات فراغت خود به حاشیه سد ها ورودخانه های شهرستان برای شنا کردن مراجعه کنند که متاسفانه این امر باعث قربانی شدن چندین جوان علاقه مند به شنا در رودخانه ها شده است .
کد خبر: ۷۳۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 24 April 2019

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: تنها کمتر از یک ماه به فصل تابستان مانده است ومسئولان باید برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی کنند تا زمینه برای نشاط و از طرفی پویای آنها مهیا شود بدون شک رشته های مختلف ورزشی در این ایام مورد استقبال خانواده ها وجوانان قرار می گیرد.

ولی متاسفانه عملکرد ضعیف مسئولان استانی ورزش وجوانان استان سبب شده که ورزش و ورزشکارن دهلران به حاشیه رانده شوند ونبود فضا های مناسب ورزشی و فرسوده شدن مکان های موجود ورزشی در شهرستان دهلران به یکی از موضوعات بسیار مهم تبدیل شده است.

چرا که عدم تحقق وعده های مسئولان ورزش استان در سالهای اخیر در بحث تکمیل فضای های ورزشی سبب شده علاوه بر مسئولان اجرایی شهرستان موضوع به تربیون نماز جمعه هم کشیده شود تا شاید مسئولان ورزش برای اوقات فراغت جوانان دهلران و توجه به ورزشکاران این شهرستان را در دستور کار خود قرار بدهند.

متاسفانه بیش از 2سال از تعطیلی تنها استخر شنا دهلران می گذرد و در این مدت مسئولان استانی و شهرستانی ورزش وعده های زیادی برای تکمیل این استخر دادند ولی گویا این وعده ها تنها در حد حرف وشعار بوده است وهمچنان تنها استخر شنا دهلران تعطیل است.

باتوجه به نزدیک شدن ایام تابستان یکی از دغدغه های تفریحی و ورزشی خانواده ها بخصوص جوانان غیر فعال بودن تنها استخر این شهرستان است و دقیقا در 2سال گذشته ورزش شنا برای جوانان دهلرانی به یک رویا تبدیل شده است وهمین امر سبب شده که برخی از جوانان نیز برای اوقات فراغت خود به حاشیه سد ها ورودخانه های شهرستان برای شنا کردن مراجعه کنند که متاسفانه چندین نفر نیز تنها به خاطر شنا کردن جان خود را از دست دادند. .

بدون شک ورزش یکی از ارکان مهم سلامت و دارای کارکردهای اجتماعی در هر جامعه می باشد که اگر بهره گیری مناسبی از ظرفیت ها انجام شود می توان به اهداف بالایی در سلامت جامعه دست پیدا کرد، بنابر این شناخت ضعف ها و در کنار آن برنامه ریزی برای تقویت زیر ساخت های ورزشی و توجه به خواسته های جوانان در ورزش باید با جدیت، دلسوزی و توجه بیشتری دنبال شود واین امر زمانی محقق خواهد شد که مسئولان به وعده های بی عمل خود جامه عمل بپوشانند .

متاسفانه عدم تغییر مدیران کل در برخی ادارت سبب شده که خود آنها دیگر رغبت به کار کردن نداشته باشند و با روزمرگی هر چه تمام تر امورات محوله اداری خود را پیش می برند که این امر باعث شده سرعت و شتاب توسعه استان عقب بماند وآنچه که مردم استان بخصوص فعالین سیاسی و اجتماعی از استاندار ایلام انتظار دارند تغییر برخی مدیران کل است که سالهات نام مدیرکلی را یدک می کشند وبه افکار عمومی وعده بی سرانجام می دهند را برکنار کند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار