استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: رونق ، توسعه ، ایجاد اشتغال و تلاش برای کاهش بیکاری در گرو ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان است.
کد خبر: ۷۳۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 30 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در چهارمین نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام در سال 98 اظهار داشت: دولت نیز از سرمایه گذاران بخش خصوصی که در پروژه های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی، تولیدی و ... ورود پیدا کنند، حمایت می کند.

وی افزود: واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی با نظارت و حمایت بخش دولتی می تواند در توسعه، عمران و اشتغالزایی استان ایلام نقشی موثر ایفا کند.

استاندار ایلام یادآور شد: شرکت های خصوصی می توانند علاوه بر رونق تولید و اشتغال، زمینه ورود ارز و سرمایه گذاری های بیشتر در استان ایلام را فراهم آوردند.

سلیمانی دشتکی گفت: بخش دولتی با ارائه راهکارها و طرح های بدیع بسترساز ورود بخش خصوصی به پروژه های استان ایلام باشد و علاوه بر بخش خصوصی نهادهای سرمایه گذار چون برکت، علوی، مستضعفان، کوثر، و ... نیز وارد کار کند.

وی افزود: استان ایلام سال گذشته در جلسات اقتصاد مقاومتی عملکرد مطلوبی در بین سایر استان های کشور داشت و باید در این نشست ها علاوه بر اینکه مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی برای رفع معضل طرح می شود باید راهکارها برای جذب سرمایه گذاران نیز مطرح شود.

استاندار ایلام از معاون جدید اقتصادی استانداری ایلام خواست تمام تلاش و رایزنی های لازم برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بکار گیرد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: زیرساخت های استان ایلام در حوزه های عمرانی، صنعتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... نیازمند توسعه و بهسازی است و در این راستا هیچگونه اهمال کاری از مدیران پذیرفته نیست و با مانع تراشان و افراد متخلف نیز برخورد جدی می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار