امام جمعه موقت اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان همچنین با بیان اینکه معلمان اگر توانستند دانش آموزی را در خط دین تربیت کنند افضل است.
کد خبر: ۷۴۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 03 May 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افزود: امروز اگر چیزی را خریدید ٢ ساعت بعد قیمت ها افزایش پیدا کرده آیا با ١٠٠ واسطه دشمن در پشت پرده به دنبال راه انداختن جنگ اقتصادی و نارضایتی و تفرقه بین مردم نیست.
وی گفت: آن ها که دست به این کار میزنند پیاده نظامهای آمریکا هستند که انتظار داریم با انتخاب شایسته رییس قوه قضاییه مشکلات حل شود.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین با بیان اینکه معلمان اگر توانستند دانش آموزی را در خط دین تربیت کنند افضل است، گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان فرمودند دلیل کار بر روی سند 2030 این است که برای آمریکا و انگلیس سرباز تربیت کنند و در عین حال اخطار هم دادند و فرمودند دلیل اینکه بر روی این سند کار می کنند این است که می خواهند اساس دین دانش آموزان بر تفکر غربی صورت بگیرد. 
وی با اشاره به فرمایش های رهبرمعظم انقلاب در جمع نیروهای ارتش، معلمان و نیروی انتظامی افزود: ایشان در جمع مسوولان و معلمان آموزش و پرورش فرمودند، نسل سوم و چهارم انقلاب که از حریم دفاع می کنند را آموزش و پرورش تربیت کرده است.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: در دنیای امروزی که اینترنت و ماهواره و مفاسد گوناگون وجود دارد آموزش و پرورش وظیفه خطیری برعهده دارد البته معایب و نواقصی وجود دارد که باید اصلاح شود.
وی هشدار داد: معلمان در یک بُعد بالاترین مقام را دارند و از طرفی باید مراقب توطئه دشمن باشد.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به نکات و گوشزدها به نیروی انتظامی افزود: ایشان فرمودند، در ماجرای سیل اخیر نیروی انتظامی خوش درخشید و در راستای کمک و جلوگیری از غارت دزدان در برابر اموال سیل زدگان اقدامات مهمی انجام داد.
وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که یکی از موانع تحقق رونق تولید قاچاق است که برای جلوگیری از قاچاق کالا باید اقدامات مهمی را نیروی انتظمی انجام دهد.
امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: فضای مجازی امروز در زندگی مردم گسترش زیادی دارد که در عین منافع خطرات زیادی هم دارد، نا امنی این فضا ضرر زیادی هم دارد که مقابله با این موارد وظیفه نیروی انتظامی است و رهبری انتظار دارند این حرکت تندتر و قوی تر و جالب تر انجام شود.
حجت الاسلام میردامادی افزود: تحولی در سپاه پاسداران به وجود آمد که از سرلشکر جعفری تشکر می کنیم که عامل خدمات بزرگ درکشور بود اما امروز رهبرمعظم انقلاب سردار سلامی فردی قهرمان و بزرگ را انتخاب کردند که به شدت از رژیم صهیونیستی انزجار دارد.
وی گفت: قهرمان بزرگ لبنان سید حسن نصرالله شب گذشته اعلام کرد این روزها ساز و برگهایی احساس می شود که رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نزدیک می شود، رژیم صهیونیستی بداند اگر تجاوزی صورت گرفت چیزی از اسراییل روی زمین باقی نمی ماند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برخی شعار می دهند رییس جمهوری آمریکا تقاضای ملاقات با رهبری دارد و اگر این اتفاق رخ دهد مشکلات مردم و تحریم ها برطرف خواهد شد، اظهار داشت: آقایان روشنفکر که هنوز مغزتان زایل است آمریکا جز ذلت و تحقیر و نوکری چیزی از ما نخواسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار