استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: متأسفانه به دلیل عدم گزارش دهی صحیح شاهد ضایع شدن حق استان و تلاش‌های مسئولان هستیم، نیاز است مسئولان آمارها و اطلاعات و عملکرد کمی و کیفی این جلسات را در سطح ملی بیان کنند.
کد خبر: ۷۴۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 06 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تسهیل استان اظهار کرد: تلاش‌های خوبی طی سال‌های اخیر در بحث برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی انجام شده و این استان دارای جایگاه بسیار مناسبی است.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل عدم گزارش دهی صحیح شاهد ضایع شدن حق استان و تلاش‌های مسئولان هستیم، نیاز است مسئولان آمارها و اطلاعات و عملکرد کمی و کیفی این جلسات را در سطح ملی بیان کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: یکی از مهمترین موارد در بحث آمارهای استان ایلام این است که باید نسبت گرفته شود، بطور مثال ایلام با جمعیت کم و میزان طرح‌ها و کارگاه‌های صنعتی موجود خود در بحث جلسات ستاد تسهیل مقایسه شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه استان‌های کلان شهر دارای تعداد زیادی کارگاه صنعتی هستند و طرح‌ها بسیار زیادی در این جلسات بررسی می‌شود، گفت: در نشست استانداران طی روز گذشته گزارشی از وضعیت ایلام ارائه شد که با واقعیات موجود در استان مطابقت نداشت و این یک بازخورد از عدم همسان سازی اطلاعات در مرکز و استان را نشان می‌دهد و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی در جهت اصلاح این روند اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای گفتگوی بخش دولت و خصوصی باید در استان به طور مرتب و منظم با دستور کار مشخص برگزار شود، افزود: کارهای بسیار خوبی در استان در بخش تولید انجام شده که باید در رسانه‌ها هم بیشتر مطرح شود.

وی افزود: همدلی مهمترین نیاز استان است، خوشبختانه سوء تفاهمات چند هفته اخیر در استان بر طرف شده و همه مسئولان در تلاش برای حل مشکلات مردم هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار